-
Tytuł:
Pricing: psychologia cen
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 795 + VAT PLN
- Termin: 2016-10-11 - 2016-10-11
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Podczas tego kursu poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, którą możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Ci bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.
Podczas warsztatu „Psychologia cen” dowiesz się:
- jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych,
- jakie są taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów,
- co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika,
- w jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług.
Najistotniejsze zagadnienia z zakresu pricingu, które zgłębimy podczas warsztatu:
- Konsument w sytuacji zakupów
- Klient racjonalny i świadomy - klasyczny model EKB
- Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
- Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych - (skala FCB)
- Paradoks wyboru
- Za co klienci są gotowi zapłacić
- Skuteczna prezentacja cen
- Końcówki cen .99, .95; .00
- Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
- Komunikacja ceny promocyjnej
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów
- Postawy i zachowania wobec pieniędzy
Do udziału w warsztacie zapraszamy przede wszystkim:
- Pricing Managerów
- Revenue Managerów
- Dyrektorów i Managerów Marketingu
- Dyrektorów i Managerów Sprzedaży
- Brand Managerów
- Product Managerów
- Specjalistów ds. controlingu oraz finansów
Szkolenie odbędzie się 11 października 2016 r. w Warszawie.
Koszt uczestnictwa netto:
1395.00 PLN (od 1 lipca 2016 do 26 sierpnia 2016)
1795.00 PLN (od 26 sierpnia 2016 do 11 października 2016).
Szczegółowe informacje:
tel: 22 333 97 77
e-mail:
strona WWW: