eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › SALES ON TOP. Nowoczesne zarządzanie w sprzedaży

Zarządzanie siłami sprzedaży, ale i samą sprzedażą, to bardzo wymagające zadanie, nawet dla doświadczonego managera. Wciąż zmieniający się rynek, potrzeby i oczekiwania klientów, rosnąca konkurencja czy nowe technologie, to tylko niektóre z czynników, determinujące ten stan rzeczy. Nie od dziś wiadomo, że najważniejszym i najbardziej wymagającym elementem, od którego zależy powodzenie sprzedaży, są ludzie, którzy tę sprzedaż realizują. I to właśnie na nich, nowocześni managerowie powinni koncentrować swoje działania.

Zapraszamy na warsztaty, podczas których, grono znakomitych ekspertów i trenerów pokaże najlepsze metody skutecznego budowania zespołów sprzedażowych oraz budowania strategii zarządzania nimi. Będzie to kompleksowe wydarzenie, dające konkretne narzędzia do ustrukturalizowania swojej pracy z zespołami sprzedażowymi.

Program dzień I - 19 lutego
BUDOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY

9:00 - 9:30 Rejestracja Gości, poranna kawa

9:30 - 11:15 Zarządzanie rekrutacją w sprzedaży - warunki skutecznej rekrutacji

•Co motywuje i czego oczekują dziś kandydaci? – jak budować zaangażowanie w proces rekrutacji
•Gdzie podziali się Ci wszyscy kandydaci? – sposoby identyfikacji i dotarcia do właściwych kandydatów
•Oczekiwania a rzeczywistość – kluczowe elementy budowy optymalnego profilu kandydata
•Rola i znaczenie emplover brandingu, employer value proposition oraz marki osobistej szefa

Leszek Kurycyn, Managing Director, Jobhouse Sp. z o.o.


11:15 - 11:40 Przerwa kawowa

11:40 - 13:15 Techniki Szybkiego Budowania Relacji z własnym zespołem sprzedaży - Lider Zespołu

Zespół sprzedaży to jednostka, o której powodzeniu decyduje wiele czynników. Jednym z nich jest relacja z liderem zespołu - managerem, kierownikiem, dyrektorem sprzedaży. To od relacji jaką potrafi osiągnąć z własnym zespołem manager zależy czy zrealizują jego pomysł, czy będą lojalni, czy dadzą z siebie wszystko. Na wyżej wspomniane relacje ma wpływ wiele czynników, które swą moc nabierają w czasie. Relacje bowiem buduje się latami. A co wtedy gdy tego czasu po prostu nie ma? Gdy do zespołu dołączył nowy handlowiec, gdy jeszcze nie znamy się "jak łyse konie" a działać trzeba tu i teraz? Istnieją takie sposoby, dzięki którym relacje można zbudować bardzo szybko, czasem wystarczy 30 sekund. Zapraszamy na nasz panel szkoleniowy.

Adam Szaran, Managing Partner, Al Fianco Partners
Roman Kawszyn, Managing Partner, Al Fianco Partners

13:15 - 14:15 Przerwa na lunch

14:15 - 16:00 Zarządzanie motywacją – tworzenie indywidualnej ścieżki motywacyjnej

•Ujemne i dodatnie bodźce motywacyjne. Które z wybranych czynników demotywujących najsilniej oddziałują na handlowców
•Trwałe efekty indywidualnej motywacji w zespole sprzedażowym
•Co powoduje, że lider motywuje innych?
•Co lider powinien wiedzieć o stylach motywowania?
•Jak mierzyć czy ludzie podążają za mną?
•Źródła motywacji

Krzysztof Kasperuk, Panheri

16:00 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program dzień II - 20 lutego
BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻY

9:00 - 9:30 Rejestracja Gości, poranna kawa

9:30 - 11:15 Zarządzanie liczbami – co i jak analizować, żeby wyciągać dobre wnioski nt. zespołu sprzedażowego

•Jak tworzyć efektywne analizy dotyczące całego zespołu sprzedażowego oraz indywidualne każdego handlowca, czyli holistyczne analityczne podejście do działu sprzedażowego
•Jak pracować na danych (o ludziach) i jak wyciągać z nich odpowiednie wnioski

Sergiej Fuks, AMA Institute
Adrian Suska, AMA Institute

11:15 - 11:40 Przerwa kawowa

11:40 - 13:15 Monitoring i egzekucja celów - czy to naprawdę pomaga w pracy z zespołem?

•Wyznaczanie celów - jak to robić skutecznie
•Rozliczanie celów
•Analiza pracy zespołu na bazie wskaźników efektywności
•Narzędzia wspierające egzekucję celów

Joanna Wazowicz, Trener, konsultant i interim manager

13:15 - 14:15 Przerwa na lunch

14:15 - 16:00 Nowoczesne zarządzanie w sprzedaży to zarządzanie procesami i systemowe podejście

•Budowanie kultury organizacyjnej jako trwałej przewagi Twojego biznesu i odpowiedź na pytanie od czego zacząć?
•Gdzie jest Twoje ograniczenie rynek (sprzedaż) czy moce produkcyjne? Procesy w sprzedaży
•Profesjonalizacja, czyli procesy w firmie. Dość ręcznego sterowania i dość korporacyjnej biurokracji - współpraca z produkcją - proces oferowania - proces sprzedaży - proces obsługi klienta
•Dlaczego nieprzygotowana sprzedaż i produkcja mogą zabić firmę. Koniec z konfliktami silosów np. Sprzedaż chce dużo sprzedawać vs. Produkcja chce dobrze wyprodukować
•Zamiast tradycyjnych KPI miary systemowe i większy zysk firmy!
•Czy cena na FV to wartość całkowita?
•Dlaczego prawie żaden zakład nie wie co warto produkować i sprzedawać danej chwili?
•Przekonują wartością i przewagą organizacyjną, a nie kwotą na FV

Krystian Pluciak, Interim Manager, Doradca Zarządów Polskich Organizacji

16:00 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

 



Informacje organizacyjne:

miejsce: Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51, Warszawa
godziny: 9-16

rejestracja:

Cena netto:
1795.00 PLN przy zgłoszeniu uczestnictwa do 25 stycznia 2019
2195.00 PLN przy zgłoszeniu uczestnictwa od 26 stycznia 2019

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: