-
Tytuł:
BIZNES W MEDIACH, czyli jak powinien wyglądać PR Finansowy
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 995 + VAT PLN Teraz: 1 595 + VAT PLN
- Termin: 2013-12-12 - 2013-12-12
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Chcesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy?
Zależy Ci na zaufaniu dużej liczby klientów, inwestorów czykooperantów?
Uważasz, że PR firmy funkcjonuje na różnych płaszczyznach?
Naszym zdaniem jedną z najważniejszych płaszczyzn jestPR finansowy.
Przyjdź, i sprawdź co do powiedzenia na temat PR finansowego mają najlepsi specjaliści na rynku!
Dowiedź się:
- jak budować strategię komunikacji finansowej firmy
- jak jąefektywnie realizować
- jak, kiedy i o czym mówić
- w jaki sposób prezentować wyniki finansowe
- jak dostosowywaćinformacje do kanałów komunikacyjnych
Przyjdź i dowiedz się jak przygotować strategię komunikacji finansowej Twojej firmy i jak efektywnie ją realizować!
Public relations ma przede wszystkim na celu budowanie szeroko rozumianego- pozytywnego wizerunku firmy na rynku. W dzisiejszych czasach jest to niezwykle ważny obszar działań, decydujący m.in. o liczbie zaufanych klientów, inwestorów czy kooperantów. Ale czy można uznać, że PR firmy funkcjonuje na różnych płaszczyznach i na każdej z nich należy położyć inny nacisk?
Naszym zdaniem TAK! Jedną z najważniejszych płaszczyzn jest PR finansowy, który może być niezwykle trudną dziedziną public relations. Jak zatem budować strategię komunikacji finansowej i jak dostosowywać informacje do kanałów komunikacyjnych? Jak, kiedy i o czym mówić, by budować pozytywny wizerunek naszej firmy?
Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź na warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów z rynku!
Do tej pory, nasze wydarzenia PRowe zgromadziły 345 uczestników z 74 firm z całej Polski. Zaufali nam m.in.: Asseco, Bacardi-Martini, Bartek, Bayer Schering Pharma, Canal+ Cyfrowy, Carrefour, Dax Cosmetics, Decathlon, Drutex, Energa, Ernst&Young, EFL, PEC, Getin Bank, Allegro, Lotos, Hbo, Herbapol, Hoop, IBM,Ikea, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Lux Med, NBP, Netia Holdings, Nokia, Orbis Biuro Podróży, PGE, Philips Lighting Poland, Piotr I Paweł, PKP, Poczta Polska S.A., Provident, Raben, Renault, Siemens Finance, TAURON, TP S.A., Telewizja Polska, Totalizator Sportowy, Tramwaje Warszawskie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Vistula Group, Volkswagen, Wolters Kluwer Polska, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, Żywiec Zdrój/Grupa Danone.
W trakcie warsztatów m.in.:
- Aktualna sytuacja na rynku mediów i najnowsze trendy komunikacyjne
- Budowanie efektywnej Strategii Komunikacji Finansowej
- Rozróżnianie kanałów informacyjnych w zależności od informacji
- Możliwe sposoby prezentacji wyników finansowych, czyli jak nie bombardować "śmieciowymi" informacjami
- Rozmowy o finansach w radiu i TV
- Działanie "na żywo" z korzyścią dl firmy
- Jak, gdzie i kiedy pisać o sytuacji finansowej firmy
- Możliwe kryzysy i jak przekuć je w zysk
Warsztat skierowany jest do:
- Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów i Kierowników Działów Finansowych
- Dyrektorów i Kierowników działów PR
- Rzeczników Prasowych
- Specjalistów ds. PR
- Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
- Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
- Przedstawicieli Agencji PR
Koszt uczestnictwa:
1595 PLN (od 16 listopada 2013 do 29 listopada 2013)
1995 PLN (od 30 listopada 2013 do 12 grudnia 2013)
Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail:
Więcej na: