eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Gamifikacja w praktyce

Żyjemy w czasach przesytu konkurencyjnego. Nasz rynek jest wręcz przeładowany firmami, które mogą dostarczyć przedmiot czy usługę szybciej, efektywniej i w dodatku w dużo lepszej jakości niż ich konkurencja. Musimy każdego dnia walczyć o klienta i naszą pozycję rynkową. Pojawia się więc naturalny wniosek, iż jednym z naszych największych rynkowych wyzwań jest budowanie, ale przede wszystkim utrzymanie prawdziwego zaangażowania i lojalności wśród naszych klientów. Jak to zrobić? Odpowiedź odnajdą Państwo w tytule naszych warsztatów.

Zapraszam na jedyny w swoim rodzaju praktyczny warsztat z planowania, tworzenia i wdrażania  działań gamifikacyjnych, poprowadzony przez tegorocznego laureata 2-go miejsca Loyaltygames, prestiżowego światowego konkursu dotyczącego gamifikacji – Krzysztofa Przybylskiego!


Jeżeli chcecie:

  • dowiedzieć się jakie są najnowsze trendy, narzędzia i możliwości budowania lojalności oraz zaangażowania klienta,
  • poznać, zrozumieć i dostosować się do potrzeb dzisiejszego, szybko zmieniającego się klienta,
  • poznać narzędzia za pomocą których możecie kreować zmiany zachowania swoich klientów, tak aby nie odczuwali pułapki manipulacji,
  • usłyszeć, przeanalizować i zbudować nową strategię gamifikacyjną na podstawie trzech najważniejszych case’ów naszego rynku,
  • praktycznie przećwiczyć tworzenie i planowanie strategii gamifikacyjnej...

to nie może zabraknąć Was na tym wydarzeniu!

 

Tylko u Nas:

  • 100% praktyki, skuteczności i efektywności!
  • Najnowsza formuła warsztatowa!
  • Najciekawsze praktyczne ćwiczenia!
  • Najświeższe i najważniejsze case studiem!
  • Najlepsi eksperci z rynku!

Koszt uczestnictwa:

2295.00 PLN (od 15 sierpnia 2014 do 11 września 2014)

 

Szczegółowe informacje:

Magdalena Marczak

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78


Więcej na stronie:

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: