eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Marketing elektroniczny i telemarketing po zmianie art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne

25 grudnia 2014 r. wszedł w życie zmieniony art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne, który w zasadniczy sposób wpłynął na sposób prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu. Dotychczas jednak nie sposób mówić o jednolitym podejściu do stosowania nowego przepisu, brak też wypowiedzi właściwych organów regulacyjnych, które ułatwiłyby przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych realiów.

Celem seminarium jest próba kompleksowego omówienia zasad prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu w rzeczywistości po zmianie art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne. W trakcie seminarium przedstawiona zostanie propozycja interpretacji nowych przepisów, wskazane zostaną ryzyka wiążące się z nie zastosowaniem się do nowych wymagań oraz podane zostaną praktyczne propozycje rozwiązania problemów powstałych po 25 grudnia 2014 r.

PROGRAM


10:00 Przyjęcie prowadzenia seminarium, kilka słów na początek
dr Paweł Litwiński
10:15 Marketing elektroniczny i telemarketing – zagadnienia podstawowe.

  • ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotychczasowa regulacja dotycząca marketingu elektronicznego
  • zmiana przepisów prawa telekomunikacyjnego w zakresie marketingu bezpośredniego – cel wprowadzenia przepisów, przebieg prac parlamentarnych, pierwsze komentarze po uchwaleniu zmian, stosunek do prawa europejskiego, jakie prawo do jakiego kanału komunikacji itp.

dr Zbigniew Okoń

11:30 Zakaz marketingu bezpośredniego prowadzonego bez zgody użytkownika lub abonenta.

  • Interpretacja zakazu, zakres zastosowania
  • sankcje związane z naruszeniem zakazu

dr Zbigniew Okoń

12:30 Przerwa na lunch
13:00 Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

  • Interpretacja zakazu, zakres zastosowania
  • sankcje związane z naruszeniem zakazu

prof. dr hab. Dariusz Szostek

14:00 Sposób pozyskiwania zgody na prowadzenie marketingu bezpośredniego. Sposób uzyskiwania zgody na przesyłanie informacji handlowej.

  • Prawo ochrony danych osobowych a przepisy dot. marketingu elektronicznego i telemarketingu
  • Jak konstruować klauzule?
  • Jedna klauzula, dwie czy trzy?
  • Czym jest "potwierdzenie" zgody. Czy konieczne jest utrwalanie zgody, czy zgoda może być wyrażona przez telefon, czy można zadzwonić i zapytać się o zgodę

dr Paweł Litwiński

16:00 Podsumowanie i zakończenie seminarium

 

 


Koszt: 

650 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 8 czerwca 2015 r.

750 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 9 czerwca 2015 r.

 

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:

 

Szczegółowe informacje:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email:

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: