eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Marketing w mediach społecznościowych

W programie, m.in :

  • Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
  • Przykłady nowatorskich projektów w mediach społecznościowych – case study InPost, CROPP, Intel, Volvo Auto Polska
  • Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
  • Kiedy warto wykorzystać amplifying internetowy
  • Najczęstsze błędy przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać

Dlaczego warto wziąć udział w opinii uczestników poprzednich edycji:

  • "Profesjonalne warsztaty. Spełniły moje oczekiwania w 100%. Prowadzący to eksperci w każdym calu, odpowiadali na wszystkie pytania i rozwiewali wszelkie wątpliwości. Przedstawione zostały bardzo dobre przykłady działań e-marketingowych oraz e-narzędzia do codziennej pracy. Polecam warsztaty każdemu, kto traktuje marketing w mediach społecznościowych poważnie".
    Iwona Borkowska
    Internet Project Manager, Polbita Drogerie Natura
  • "Wszyscy wiemy, czym są media społecznościowe, ale nie wszyscy wykorzystujemy je prawidłowo jako narzędzie marketingowe w codziennej pracy. Polecam szkolenie prowadzone przez Informedia - pozwala uporządkować wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych".
    Ewa Tylkowska-Kiewra
    Kierownik ds. Platformy Internetowej CANAL+ Cyfrowy
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania, dając mi z jednej strony ogólne rozeznanie w temacie social media – a to było bardzo potrzebne – a z drugiej bardziej pogłębioną wiedzę na temat budowania strategii uczestnictwa w tym sposobie komunikacji z otoczeniem. Zapoznałam się z używaną terminologią i przykładami działań innych firm w tym zakresie".
    Edyta Białkowska
    Category Manager, Varta Baterie

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmach
  • Brand Managerowie, Product Mangerowie, pracownicy działu sprzedaży, Community Managerowie
  • Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
  • Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach


Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 13 stycznia 2011 do 25 lutego 2011)
3395 zł (od 26 lutego 2011 do 22 marca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: