-
Tytuł:
Marketing w mediach społecznościowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 2 895 + VAT PLN
- Termin: 2011-03-21 - 2011-03-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie, m.in :
- Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
- Przykłady nowatorskich projektów w mediach społecznościowych – case study InPost, CROPP, Intel, Volvo Auto Polska
- Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
- Kiedy warto wykorzystać amplifying internetowy
- Najczęstsze błędy przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać
Dlaczego warto wziąć udział w opinii uczestników poprzednich edycji:
- "Profesjonalne warsztaty. Spełniły moje oczekiwania w 100%. Prowadzący to eksperci w każdym calu, odpowiadali na wszystkie pytania i rozwiewali wszelkie wątpliwości. Przedstawione zostały bardzo dobre przykłady działań e-marketingowych oraz e-narzędzia do codziennej pracy. Polecam warsztaty każdemu, kto traktuje marketing w mediach społecznościowych poważnie".
Iwona Borkowska
Internet Project Manager, Polbita Drogerie Natura - "Wszyscy wiemy, czym są media społecznościowe, ale nie wszyscy wykorzystujemy je prawidłowo jako narzędzie marketingowe w codziennej pracy. Polecam szkolenie prowadzone przez Informedia - pozwala uporządkować wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych".
Ewa Tylkowska-Kiewra
Kierownik ds. Platformy Internetowej CANAL+ Cyfrowy - "Szkolenie spełniło moje oczekiwania, dając mi z jednej strony ogólne rozeznanie w temacie social media – a to było bardzo potrzebne – a z drugiej bardziej pogłębioną wiedzę na temat budowania strategii uczestnictwa w tym sposobie komunikacji z otoczeniem. Zapoznałam się z używaną terminologią i przykładami działań innych firm w tym zakresie".
Edyta Białkowska
Category Manager, Varta Baterie
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmach
- Brand Managerowie, Product Mangerowie, pracownicy działu sprzedaży, Community Managerowie
- Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
- Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
- Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 13 stycznia 2011 do 25 lutego 2011)
3395 zł (od 26 lutego 2011 do 22 marca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: