eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Ochrona własności intelektualnej zawieranie umów w reklamie i marketingu

W obliczu nieustannie rosnącej konkurencyjności firm, siłę napędową współczesnego przedsiębiorstwa powinna stanowić prowadzona przez nie działalność marketingowa i reklamowa. Inwestowanie w nowe projekty lub usługi marketingowe, pozwala wzmocnić swoją pozycję na rynku, pozyskać nowych klientów, a tym samym wypracować przewagę konkurencyjną. Jednak przy podejmowaniu wszelkich działań reklamowych i marketingowych należy pamiętać o przepisach prawnych stanowiących o nienaruszalności własności intelektualnej i metodach jej skutecznej ochrony.

Proponowany przez nas warsztat, który odbędzie się w dniach 11-12 lutego w Warszawie (Hotel Marriott), ma na celu zapoznanie uczestników z problematycznymi zagadnieniami związanymi z własnością intelektualną, wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W ramach spotkania zostaną omówione takie tematy jak zawieranie umów z uwzględnieniem własności intelektualnej, wykorzystywanie wizerunku, nabywanie praw do materiałów reklamowych, granice dozwolonego użytku, klauzule w umowach o własności intelektualnej i poufności. Udział w warsztatach pozwoli Państwu uzyskać praktyczne wskazówki w najbardziej nurtujących kwestiach związanych z tego typu umowami, w szczególności wyjaśnione zostaną problemy związane z treścią zawieranej umowy. Ponadto wydarzenie pozwoli spojrzeć Państwu na stosowane przez siebie praktyki z innej perspektywy.


GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
 

  • Prawo własności intelektualnej oraz sposoby jego uzyskiwania
  • Ochrona własności intelektualnej i informacji poufnych przedsiębiorstwa przy prowadzeniu akcji reklamowych i marketingowych
  • W jakim zakresie naśladownictwo jest dozwolone w działaniach reklamowych i marketingowych?
  • Jak zapobiegać naruszeniom własności intelektualnej i jak dochodzić swoich praw w postępowaniu sądowym?
  • Odpowiedzialność prawna z tytułu naruszenia prawa własności intelektualnej w działalności reklamowej i marketingowej

Podczas warsztatu swoje prelekcje zaprezentują:

Milena Bogdanowicz (Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k.), Anna Gołębiowska (Drzewiecki, Tomaszek i Wspólnicy Sp. Komandytowa), Maciej Kubiak (Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k.), Grzegorz Miszczyk (Kancelaria Adwokacka Miszczyk i Partnerzy), dr Zbigniew Okoń (dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.), Sylwia Sylwestrzak (Kancelaria Kochański Zięba Rapala i Partnerzy), dr Piotr Wasilewski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp.j.), Mateusz M. Woźniak (Centrum Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii).


Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:

– 1 995 zł + 23% VAT do 9 stycznia 2015 r.
– 2 395 zł + 23% VAT do 16 stycznia 2015 r.
– 2 795 zł + 23% VAT po 16 stycznia 2015 r.

 

Szczegółowe informacje:

Katarzyna Kasjaniuk

Starszy Kierownik Projektu

tel: +48 22 379 29 22

 

Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: