eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Pomiar efektywności działań trade marketingowych

Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego:


warsztaty

 

Pomiar efektywności działań trade marketingowych

poznaj-mierz-kontroluj-angażuj

Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:

- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.

- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera

- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen

- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.

- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland

- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy - na podstawie badań firmy Open Research

- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby


Serdecznie zapraszam do udziału!
Marta Pawlikowska


Cena: 2795,00 PLN + VAT PLN

Szczegółowe informacje:

Aleksandra Kubiak

Specjalista ds. Marketingu

ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa

M. +48 519 407 696

T.  +48 22 45 25 117

F.  +48 22 611 71 81

 


Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: