-
Tytuł:
Pomiar efektywności działań trade marketingowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 795 + VAT PLN
- Termin: 2014-11-05 - 2014-11-06
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Trio Conferences
Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego:
warsztaty
Pomiar efektywności działań trade marketingowych
poznaj-mierz-kontroluj-angażuj
Weź udział w warsztatach i dowiedz się jak:
- Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bada zachowania konsumenckie.
- Kompania Piwowarska wykorzystuje techniki nawigacji shoppera
- efektywnie rozliczać wydatki handlowe B2B na bazie doświadczeń firmy Nielsen
- Rovese monitoruje i mierzy efektywność akcji promocyjnych.
- tworzyć zakupowe zaangażowanie wykorzystując nowe technologie, Big Data i doświadczenie klienta według 3M Poland
- optymalizować planogramy i analizować ścieżkę zakupową, by zwiększać koszyk zakupowy - na podstawie badań firmy Open Research
- prowadzić skuteczne aktywności in-store na bazie doświadczeń dunnhumby
Serdecznie zapraszam do udziału!
Marta Pawlikowska
Cena: 2795,00 PLN + VAT PLN
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Kubiak
Specjalista ds. Marketingu
ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa
M. +48 519 407 696
T. +48 22 45 25 117
F. +48 22 611 71 81
Więcej na stronie: