eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Psychologia konfliktu w biznesie

Zarządzić konfliktem to znaczy dostrzec i wykorzystać jego potencjał. Wszędzie tam, gdzie ludzie konfrontują swoje wartości, punkty widzenia, potrzeby, oczekiwania, dzielą zasoby, koordynują działania, rodzą się konflikty. Konflikt może być „motorem postępu” czynnikiem aktywizującym, integrującym, stwarzającym warunki do zdobywania kompetencji interpersonalnych. Może być szkołą społecznego współżycia, w której partnerzy uczą się wyrażać swoje opinie, poglądy, stanowiska, a co za tym idzie – bronić ich, walczyć o przeforsowanie własnych dążeń bez atakowania drugiej strony.


Złe zarządzanie konfliktem doprowadza do napięć, walki – otwartej lub ukrytej objawiającej się biernością, bojkotem, szykanami. W takich przypadkach konflikty stają się ogromnym choć nie zawsze oczywistym powodem obniżenia efektywności pracy i wzrostu kosztów organizacji.


Nasz warsztat pozwoli Państwu dostrzec szansę w konflikcie oraz zrozumieć jego dynamikę rozwoju. Poznają Państwo skuteczne mechanizmy zapobiegania konfliktom, metody rozwiązywania konfliktów oraz narzędzia komunikacyjne ułatwiające budowanie porozumienia między stronami.


W czasie wydarzenia dowiedzą się Państwo:

  • Jak rozpoznać nadchodzącą „burzę”
  • Co robić by spór nie rozwinął się w konflikt i co uczynić, gdy tak już się stało
  • Jakie są rodzaje konfliktu
  • Jak konflikt się rozwija i jakie przybiera formy
  • Jaki wpływ na wybór strategii działania w konflikcie mają różnice temperamentalne
  • Jakie mamy predyspozycje do zachowań w konfliktowych sytuacjach i co z tego wynika
  • Czego unikać, by nie eskalować sytuacji konfliktowych
  • Jak zarządzać emocjami w trudnych sytuacjach

Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby, które w codziennej pracy stykają się z sytuacjami sprzecznych interesów stron (handel, zakupy, negocjacje) oraz osoby, które zarządzają zespołami ludzkimi, gdzie powstanie konfliktu jest zjawiskiem normalnym związanym z dynamiką grupy. Szkolenie z zarządzania konfliktem polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji i inteligencji emocjonalnej. A zatem, wszystkim:

  • prezesom
  • dyrektorom
  • managerom
  • oraz tym wszystkim, którzy zarządzają innymi!

Koszt uczestnictwa:
1395.00 PLN (od 1 maja 2014 do 30 maja 2014)
1695.00 PLN (od 31 maja 2014 do 18 czerwca 2014)


Szczegółowe informacje:
Magdalena Marczak 
T 22 333 98 38
F 22 333 97 78


Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: