eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Reklamacje w FMCG

W programie, m.in. :

  • Sprawna obsługa reklamacji - jak przekuć niezadowolenie w satysfakcję
  • Prawne aspekty zarządzania procesem reklamacji
  • Jak zarobić na reklamacji? Czy to możliwe?
  • „Trudny klient” czy trudna sytuacja w pracy z klientem - rola i zadania pracowników
  • Mierniki efektywności procesu obsługi reklamacji

Dlaczego warto wziąć udział w Warsztatach:

  • Efektywne zarządzanie procesem reklamacji to w każdej firmie niezwykle ważny element budowania jej wizerunku i umiejętnego zarządzania relacjami z klientem. Szybkie i profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu i utrzymaniu lojalności Państwa klienta.
  • Jak usprawnić proces reklamacji w przedsiębiorstwie i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? – podczas warsztatów poznają Państwo sprawdzone rozwiązania oraz odpowiedzi m.in. na pytania: Jak zaprojektować i wdrożyć skuteczny proces obsługi reklamacji w przedsiębiorstwie, jak określić dopuszczalną skalę liczbową reklamacji, jakie są sprawdzone metody działania podczas trudnych relacji z klientem, jak komunikować się z klientem podczas obsługi reklamacji.
  • Udział w warsztatach, które poprowadzą Krzysztof Podgórski, Prezes Stowarzyszenia Rzeczników Konsumentów oraz Maciej Schab, Doradca, Trener Biznesowy, Właściciel firmy doradczej Factotum, będzie dla Państwa doskonałą okazją do zdobycia wiedzy, którą będą mogli Państwo zastosować bezpośrednio w codziennej praktyce.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji w branży FMCG m.in.: pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.


Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 15 lutego 2011 do 18 marca 2011)
3395 zł (od 19 marca 2011 do 6 kwietnia 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: