eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Sklep internetowy w 10 krokach - Katowice

Informacje ogólne:

Od czego zacząć sprzedaż w internecie? Jak przygotować się i wypracować sobie skuteczną strategię ciągłego wzrostu sprzedaży?

Podczas szkolenia uczestnicy przejdą przez drogę rozpoczynania sprzedaży online krok po kroku, a na koniec wyjdą nie tylko z wiedzą jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, ale także jakie działania marketingowe warto podjąć na początku, aby zwrot z inwestycji pojawił się już w pierwszym miesiącu jego działania. Dodatkowo, podczas szkolenia przekazana zostanie wiedza jakie obowiązki prawne ciążą na e-sprzedawcach oraz jakie dokumenty są w sklepie internetowym niezbędne. Wszystko po to, by przedsiębiorcy otwierający sprzedaż online wiedzieli jakie możliwości ze sobą niesie i jak je wykorzystać oraz jakich obowiązków należy dopełnić, aby odnieść sukces w tym biznesie.

Szkolenie skierowane jest do osób oraz firm, które chcą rozpocząć sprzedaż przez internet.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć m.in.:

  • jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online;
  • jakich 5 pytań warto sobie zadać PRZED podjęciem pierwszych działań;
  • dlaczego powinno się wyznaczyć cel dla istnienia sklepu internetowego i jak to zrobić, aby miało sens;
  • według jakich kryteriów można wybrać nazwę dla e-sklepu;
  • od czego zacząć rozważania na temat wyboru oprogramowania i grafiki;
  • jakie umowy i formalności warto dopełnić w trakcie tworzenia e-sklepu;
  • na co zwrócić uwagę podczas wybierania operatora szybkich płatności online, firmy kurierskiej, porównywarek cen;
  • czym jest GIODO czy każdy sklep musi zgłosić bazę danych;
  • jakie strony informacyjne warto zamieścić w e-sklepie i co na nich zawrzeć;
  • co musi zawierać regulamin, a czego nie powinien;
  • jak tworzyć sprzedające opisy;
  • jakie element wykorzystać do budowania zaufania w swoim sklepie;
  • co to jest usability;
  • jakie 3 formy reklamy pozwolą na pozyskanie klientów już w pierwszym miesiącu działania sklepu.

Opinie uczestników wcześniejszych szkoleń:

“Pani Katarzyna to przede wszystkim bardzo kompetentna osoba, chętnie przekazująca wiedzę z własnego doświadczenia. Dobrze przygotowana merytorycznie do prowadzonych zajęć, które fantastycznie uzupełniała przygotowanymi przez siebie materiałami. Pomysły na ćwiczenia, zachęcanie do brania udziału w dyskusjach wprowadziły przyjazną atmosferę podczas 2 dni spędzonych w gronie obcych osób. Dodatkowy atut – promienny uśmiech i pozytywna energia, a przy tym obraz kobiety, która uwielbia to co robi!”
Eliza Czapiewska, specjalista ds. sprzedaży internetowej Megapunkt Sp. z o.o.

“Dziękuje za to szkolenie, bardzo było mi potrzebne – i prostota, logika i czytelność przekazywanych przez Panią informacji idealnie odpowiedziały moim oczekiwaniom. Od chwili szkolenia zaczynam czuć grunt pod nogami w tych sprawach :)
Jestem Pani bardzo wdzięczna, bo doświadczyłam już wielu szkoleń ale Pani było jednym z lepszych! Moje szczere gratulacje i wyrazy uznania :) Trzymam za Panią kciuki, żeby jak najwięcej osób korzystało z Pani szkoleń! ”
Marta Kropp-Włodarczyk, Imagine

“Udział w szkoleniu dostarczył mi wielu informacji dotyczących zakładania sklepu internetowego oraz późniejszego jego prowadzenia. Otrzymałam rzeczowe i konkretne podpowiedzi związane ze sprzedażą, regulaminem itp. Samo szkolenie przeprowadzone było w sposób profesjonalny, ciekawy i zachęcający do współpracy z trenerem. Pani Kasia to sympatyczna, kompetentna i wzbudzająca zaufanie osoba. Na zadawane pytania odpowiadała pewnie, rzeczowo i konkretnie. Jestem bardzo zadowolona z udziału. Dziękuję bardzo!”
Monika Starzyńska, właściciel firmy Świat Dekoracji Weselnych “MONAF”

“Szkolenie pełne wrażeń. Wykład, przykłady i ciekawostki podane w lekkostrawnej, przystępnej formie, znakomitej zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Pani Kasia zaraża wszystkich swoją pozytywną energią.”
Katarzyna Końska, właściciel firmy Agrozakole

“Szkolenie prowadzone było w sposób ciekawy, z uwzględnieniem wszystkich najważniej-szych elementów związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego. Oprócz przekazania konkretnych zagadnień, praz oraz związanych z doświadczeniem sugestii, prowadząca dużo czasu poświęciła na rozmowę z przeanalizowaniem wszystkich pytań i wątpliwości, co wzbogaciło i tak dużą dawkę informacji.”
Łukasz Augustyniak, Specjalista ds. Marketingu Ewimar Sp. z o.o.

“Szkolenie idealne dla każdego, kto zamierza niebawem rozpocząć działalność sklepu internetowego. Wiedza jest przekazana w przyjazny sposób, jest usystematyzowana, podsumowana i powtórzona. Wszelkie problemy są rozwiązywane, a na pytania udzielane odpowiedzi. Bardzo mi się podobało.”
Izabela Lenarcik, Kierownik działu Client Service BONUS BTL s.c.

“Szkolenie miało bardzo pozytywny przekaz, zachęcające do ciągłej dyskusji, dało możliwość poznania wielu ciekawostek związanych z tematem. Wszystkie aspekty działania handlu internetowego były od samego początku przekazywane w sposób jasny i przejrzysty. Bardzo profesjonalnie i rzetelnie.”
Sebastian Adamiec, Specjalista ds. obsługi klienta “EMKA” Michał Wyrzykowski-Kuć

“Szkolenie ukazało mi całą tematykę związaną z uruchomieniem i prowadzeniem sklepu internetowego oraz z aspektami prawnymi związanymi, które tego dotyczą. Poruszane zagadnienia i wyczerpujące odpowiedzi ułatwią mi założenie i prowadzenie sklepu online.”
Joanna Szabłowska, Kierownik działu handlowego MHSI sp. z o.o

“Szkolenie dostarczyło mi bardzo dużo wiedzy odnośnie sposobu promowania sklepu internetowego, jego zakładania oraz zajmowania się klientem. Rozwiało moje wątpliwości w przypadku aspektów prawnych i rozszerzyło wiedzę na ten temat. Informacje na szkoleniu przekazywane były w sposób poukładany oraz prosty, nie miałam problemów z jego przyswojeniem. Bardzo dokładnie omówione były sposoby promowania w internecie, co na pewno bardzo przyda mi się w pracy”
Dorota M., Sprzedawca w sklepie medycznym MAD-MED.

Informacje o trenerze:

Katarzyna Ryfka-Cygan
W branży e-commerce działa od 2004 roku. Współzałożycielka 3 rodzinnych sklepów internetowych. W ostatnim roku jej firma zrealizowała ponad 30 wdrożeń sklepów internetowych dla klientów działających w różnych branżach. Autorka książki "Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy".

W ciągu 10 lat przeszła przez wszystkie działy związane z prowadzeniem sklepu internetowego począwszy od przygotowywania sklepu i wprowadzania produktów aż po wysyłkę paczek i obsługę posprzedażową. Zrealizowała tysiące. zamówień radząc sobie także z trudnymi klientami.

Swoją przygodę ze sklepami online rozpoczęła mając 16 lat, jeszcze podczas nauki w liceum. Jak sama o sobie mówi: „zafascynowanie internetem towarzyszyło jej odkąd pamięta”.

Aktualnie trener e-commerce, właścicielka firmy tworzącej sklepy internetowe, doradza osobom, które chciałyby wejść ze swoimi produktami lub usługami na rynek internetowy, ale nie wiedzą, jak to zrobić. Szkoli się u najlepszych trenerów na świecie, w tym: T. Harv Eker, Blair Singer, Alex Mandossian, Mac Attram, Marcus de Maria czy Robert Riopel. Motywuje do otwierania sklepów internetowych, inspiruje oraz zaraża optymizmem.



Cena:

- 297 zł do 15.10 - 397 zł do 22.10

Dla użytkowników eGospodarka.pl specjalny kod zniżkowy 50 zł: EGOSP50

Szczegółowe informacje: 

EcoMotive Katarzyna Ryfka-Cygan

tel. 601 611 296

 

Więcej na stronie:  

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: