eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych

Najnowsze trendy zarządzania w dużych holdingach i grupach kapitałowych wymuszają zmiany w obszarze działalności operacyjnej. W związku z potrzebą lepszego obiegu informacji, redukcji kosztów działalności najlepszym rozwiązaniem jest utworzenie Centrum Usług Wspólnych, które ma na celu zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki. Drugim najważniejszym atutem jest efektywność kompetencyjna. Niemniej wraz z utworzeniem obszaru Centrum Usług Wspólnych wiąże się wiele zagrożeń i duże ryzyko. Największy dylemat powstaje na poziomie wyboru obszarów, które należy wydelegować do odrębnej jednostki jaką jest CUW, w jaki sposób rozliczać usługi CUW, jak efektywnie wdrożyć projekt utworzenia takiej spółki. Zagrożeniem stają się również kwestie związane z aspektami obsługi klienta oraz świadczonymi usługami, a więc tworzenia nowej polityki działania GK. Równie problemowe stają się kwestie systemowe i technologiczne, które wymagają standaryzacji. Podczas warsztatu pt. „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych” który odbędzie się 3-4 września 2014r. w hotelu Sheraton w Warszawie, uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę na temat możliwości wdrożenia CUW w swoich Firmach, jak robić to efektywnie, jak unikać błędów decyzyjnych oraz jakie wyzwania stoją przed zarządcami, którzy biorą odpowiedzialność za działalność spółek?

 

 

Zaproszeni eksperci rynku, wieloletni praktycy w tej dziedzinie do grona których należą: Mariusz Kozłowski oraz Joanna Pachnik, Zespół Cen Transferowych EY; Tomasz Kurdelski, Prezes Zarządu EbtICOM;Paweł Rychlik, KPMG;Radosław Tartas, IPOPEMA Business Consulting; Grzegorz J. Wąsiewski, White & Case;Marek Wencki, Senior Manager PWC, przekażą wiedzę gotową do zaimplementowania od razu po wyjściu ze szkolenia.

 

 

Główne zagadnienia:

  • Service Level Agreement w CUW
  • CUW vs ryzyko klienta – omówienie pojawiających się zagrożeń
  • Praktyczne aspekty workflow dokumentów
  • IT w CUW
  • Nowa usługa w CUW
  • Praktyczne aspekty pomiaru usług w CUW
  • Praktyczne aspekty rozliczeń w ramach CUW
  • Jak budować i rozwijać ekspercie usługi dla biznesu

 

Każdy uczestnik warsztatu otrzyma certyfikatpoświadczający udział w warsztatach.

 




WARUNKI UCZESTNICTWA:

 1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
– 2 795 zł + 23% VAT – po 4 sierpnia 2014 r.

Szczegółowe informacje:

Magdalena Skonieczna

T: +48 22 379 29 35

e-mail:

 

Więcej  na stronie:  

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: