-
Tytuł:
Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 2 795 + VAT PLN
- Termin: 2014-09-03 - 2014-09-04
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
Najnowsze trendy zarządzania w dużych holdingach i grupach kapitałowych wymuszają zmiany w obszarze działalności operacyjnej. W związku z potrzebą lepszego obiegu informacji, redukcji kosztów działalności najlepszym rozwiązaniem jest utworzenie Centrum Usług Wspólnych, które ma na celu zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki. Drugim najważniejszym atutem jest efektywność kompetencyjna. Niemniej wraz z utworzeniem obszaru Centrum Usług Wspólnych wiąże się wiele zagrożeń i duże ryzyko. Największy dylemat powstaje na poziomie wyboru obszarów, które należy wydelegować do odrębnej jednostki jaką jest CUW, w jaki sposób rozliczać usługi CUW, jak efektywnie wdrożyć projekt utworzenia takiej spółki. Zagrożeniem stają się również kwestie związane z aspektami obsługi klienta oraz świadczonymi usługami, a więc tworzenia nowej polityki działania GK. Równie problemowe stają się kwestie systemowe i technologiczne, które wymagają standaryzacji. Podczas warsztatu pt. „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych” który odbędzie się 3-4 września 2014r. w hotelu Sheraton w Warszawie, uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę na temat możliwości wdrożenia CUW w swoich Firmach, jak robić to efektywnie, jak unikać błędów decyzyjnych oraz jakie wyzwania stoją przed zarządcami, którzy biorą odpowiedzialność za działalność spółek?
Zaproszeni eksperci rynku, wieloletni praktycy w tej dziedzinie do grona których należą: Mariusz Kozłowski oraz Joanna Pachnik, Zespół Cen Transferowych EY; Tomasz Kurdelski, Prezes Zarządu EbtICOM;Paweł Rychlik, KPMG;Radosław Tartas, IPOPEMA Business Consulting; Grzegorz J. Wąsiewski, White & Case;Marek Wencki, Senior Manager PWC, przekażą wiedzę gotową do zaimplementowania od razu po wyjściu ze szkolenia.
Główne zagadnienia:
- Service Level Agreement w CUW
- CUW vs ryzyko klienta – omówienie pojawiających się zagrożeń
- Praktyczne aspekty workflow dokumentów
- IT w CUW
- Nowa usługa w CUW
- Praktyczne aspekty pomiaru usług w CUW
- Praktyczne aspekty rozliczeń w ramach CUW
- Jak budować i rozwijać ekspercie usługi dla biznesu
Każdy uczestnik warsztatu otrzyma certyfikatpoświadczający udział w warsztatach.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
– 2 795 zł + 23% VAT – po 4 sierpnia 2014 r.
Szczegółowe informacje:
Magdalena Skonieczna
T: +48 22 379 29 35
e-mail:
Więcej na stronie: