eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Zarządzanie reklamacjami

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.


Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.


Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!


Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.


PODCZAS WARSZTATÓW DOWIESZ SIĘ:

  • jak efektywnie rozwiązywać reklamacje
  • jak zorganizować skuteczny proces obsługi reklamacji
  • jak budować lojalność klientów
  • czym charakteryzuje się Complaints Experience Management
  • jak poradzić sobie z niezadowolonym Klientem
  • jak dbać o emocje Klienta w odpowiedzi na reklamacje


KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii.


KONTAKT:

www:

tel: 22 333 97 77

e-mail:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: