-
Tytuł:
7 trudnych sytuacji dla menedżera
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2007-06-19 - 2007-06-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Kluczowe zagadnienia seminarium:
- Bariery komunikacyjne
- Jak przekazywać plany i pomysły
- Jak wywierać wpływ na ludzi
- Jak komunikować zmiany
- Komunikacja w zespole
- Komunikacja a motywacja
- Komunikacja wewnętrzna w sytuacji zagrożenia
PROGRAM SEMINARIUM:
Bariery komunikacyjne
- Usuwanie barier komunikacyjnych czyli jeśli mamy różnice w percepcji
- Dostrajanie się do współrozmówcy
- Techniki precyzowania wypowiedzi i budowy argumentów
- Techniki odkrywania struktury komunikacyjnej partnera w rozmowie i budowania w związku z tym własnego zachowania i własnych reakcji
Jak przekazywać plany i pomysły
- Precyzowanie wypowiedzi i słuchanie - aspekt przekazywania celów i tworzenia rozwiązań problemów
- Prezentacja (krótka lub dłuższa) - struktura, prezentowanie argumentów, przekazywanie trudnych dla odbiorcy wiadomości (cele łatwo i trudno przyjmowane)
- Techniki aktywnego słuchania
- Techniki "zmiany toru" - czyli co robić gdy partner w rozmowie stosuje dużo dygresji i odbiega od tematu.
Jak wywierać wpływ na ludzi
- Działania, które pomagają osiągnąć to, co chcemy - aspekt przywództwa
- Reguła kontrastu
- Technika dowodu społecznego
- Reguła lubienia i sympatii i inne techniki
- Wywoływanie pożądanego stanu emocjonalnego u słuchaczy - skupienie, uwaga, brak uwagi, rozproszenie
- Wytwarzanie klimatu zaufania i współpracy przy użyciu technik werbalnych i niewerbalnych
Jak komunikować zmiany
- Rola komunikacji w sytuacji wprowadzania zmian
- Bariery komunikacyjne jako przyczyna niepowodzeń i konfliktów
- Typowe błędy w komunikacji
- Sposoby komunikacji budujące wsparcie dla dokonywanych zmian
- Perswazja - skuteczne przekonywanie pracowników do nowych rozwiązań
- Identyfikacja nowych celów i przedstawianie ich pracownikom
Komunikacja w zespole
- Jak skutecznie komunikować w ramach zespołu i innymi spoza zespołu - jak można zapobiegać konfliktom?
- Cztery główne style komunikacji - dlaczego często się nie rozumiemy?
- Model wzmacniający brak kontaktu - czyli czego na pewno nie robić?
- Jak się dostosować do różnych stylów komunikacji? - kiedy dostosowanie, kiedy dominacja?
- Jak mówić i aktywnie słuchać - wykorzystywanie komunikacji dwukierunkowej w codziennej praktyce
- Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z współpracownikami i klientami?
- Struktury komunikacyjne i ich wpływ na komunikację w zespole i poza nim
- Jak pokonać bariery w komunikacji na poziomie zespołu i miedzy zespołami? - czyli jak metodami komunikacyjnymi opanować konflikt
Komunikacja a motywacja
- Zasady przekazywania trudnych decyzji
- Jak motywować w zakresie informacji zwrotnej?
- Aby coaching był działaniem efektywnym…
- Motywacja pracowników a przekazywanie ocen pozytywnych i negatywnych
- Prowadzenie trudnych rozmów z innymi pracownikami - zasady przekazywania konstruktywnej krytyki i własnych oczekiwań
Komunikacja wewnętrzna w sytuacji zagrożenia
- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych - co robić a czego nie robić w zakresie komunikacji wewnętrznej w sytuacji niepewności lub zagrożenia sytuacji firmy
- Miejsce komunikacji w kształtowaniu i podtrzymywaniu kultury organizacyjnej w firmie
- Komunikowanie w organizacji przy "zderzeniu" różnych
Cena:
od 05-04-2007 do 09-05-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 10-05-2007 do 08-06-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 09-06-2007 do 19-06-2007 - 3795 PLN + 22% VAT
Więcej informacji:
Aleksandra Bartosińska
Tel. 22 420 55 31