eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Analytics i Google Website Optimizer

Jak zwiększyć efektywność działań marketingowych online dzięki darmowym narzędziom Google?

Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych?

A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, żeby zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące?

Co robią wiodące firmy, kiedy chcą odpowiedzieć na powyższe pytania?

Te firmy wiedzą, że odpowiedzi na te pytania można znaleźć w statystykach internetowych. W znakomitej większości korzystają w tym celu z darmowego narzędzia Google Analytics. Dzięki efektywnej analizie danych z Google Analytics potrafią odpowiedzieć na powyższe pytania i stale zwiększać zyski generowane przez ich witryny.

Co więcej, te firmy nigdy nie wprowadzają zmian bezpośrednio na docelowe serwisy. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta - obawiają się spadku wartości współczynnika konwersji. Właśnie dlatego przy wprowadzaniu nowych treści w witrynach zawsze korzystają z Google Website Optimizer w celu przetestowania, czy wygenerowane na podstawie analizy danych pomysły są trafione.

Same narzędzia, nawet darmowe, to jednak nie wszystko.

Skąd wiodące firmy czerpią wiedzę, jak korzystać z Google Analytics i Google Website Optimizer?

Kluczem do efektywnego wykorzystania tych dwóch narzędzi są wyszkoleni ludzie - to dzięki ich umiejętnościom wszystkie wiodące firmy odnoszą sukcesy rynkowe. Analizują oni efektywnie dane, generowane przez Google Analytics i wiedzą jak identyfikować elementy, które warto testować z wykorzystaniem Google Website Optimizer.

Jak możesz nauczyć siebie i swoich współpracowników efektywnego korzystania z Google Analytics i Google Website Optimzier?

Dzięki szkoleniom dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać darmowe narzędzia Google Analytics i Google Website Optimizer w celu zwiększania efektywności działań marketingowych online.

Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego 2012 roku w kompleksie konferencyjnym budynku Millenium Plaza. Jest on usytuowany w centrum Warszawy, co gwarantuje dogodny dojazd, także dla osób spoza miasta.

Dzięki szkoleniom poznasz konkretne i praktyczne umiejętności

Google Analytics

  • Dowiesz się jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych online.
  • Poznasz strategiczne podejście do efektywnej analizy danych.
  • Dowiesz się jak działa Google Analytics i jak unikać najczęściej popełnianych błędów.
  • Dowiesz się jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie w celu wygodnej analizy danych.
  • Poznasz efektywne sposoby na wykorzystanie segmentów zaawansowanych i tworzenie raportów niestandardowych w celu wyciągania dokładnych wniosków.
  • Dowiesz się jak zmodyfikować kod śledzący w celu śledzenia e-commerce, śledzenia zdarzeń i śledzenia wielu domen na raz.

Google Website Optimizer

  • Dowiesz się jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową.
  • Poznasz najpopularniejsze metody testów, ich zalety i wady.
  • Dowiesz się, jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z raportów.
  • Poznasz metody na identyfikację stron i elementów w ich obrębie, które warto testować.
  • Dowiesz się, jak rozwiązywać najczęściej spotykane problemy i wyzwania; poznasz alternatywy dla Google Website Optimizera.

Pamiętaj, że już niedługo dostępna będzie wyłącznie nowa wersja Google Analytics. Podczas naszych szkoleń pracujemy na najnowszej wersji narzędzia, co pozwoli Ci bezboleśnie przejść ze starej do nowej wersji Google Analytics.

Zastanawiasz się kto prowadzi szkolenia?

Szkolenia prowadzą certyfikowani przez Google eksperci Conversion - te same osoby, które prowadziły szkolenia dla takich firm, jak LUKAS Bank, Sygma Bank, czy Krajowy Rejestr Długów.

Mariusz Michalczuk "Ukończyłem studia na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej - analiza danych nie jest mi więc obca. W moim odczuciu analityka internetowa zapewnia masę interesujących danych, z których dzięki segmentacji, drążeniu, wycinaniu, obracaniu i innym operacjom można wyciągnąć mnóstwo niesamowitych wniosków.
W Conversion przy projektach z dziedziny analityki internetowej pracowałem m.in. z takimi firmami, jak Awa24.pl, ConQuest Consulting, TEB Akademia, Krajowy Rejestr Długów."

Paweł Ogonowski "Z jednej strony zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych, z drugiej natomiast - umiejętności w zakresie projektowania badań marketingowych. Jestem pasjonatem optymalizacji konwersji - uwielbiam testować i poprawiać komunikat marketingowy online by przynosił on oczekiwane rezultaty. Ukończyłem warszawską Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing.
W Conversion przy projektach z dziedziny optymalizacji konwersji pracowałem m. in. z takimi firmami, jak Answear.com, LUKAS Bank, Centrum Światła czy MySpeed. Dwudniowe szkolenia pozwolą Ci dowiedzieć się wszystkiego na temat Google Analytics i Google Website Optimizer."

Każdemu z narzędzi poświęcony jest osobny dzień szkoleniowy. Zagadnienia omawiane w trakcie obu dni szkoleniowych mają charakter podstawowy i średniozaawansowany.

Jeżeli jesteś:

  • specjalistą z działu marketingu lub e-marketingu
  • osobą odpowiedzialną za SEO/SEM i promocję online
  • webmasterem, zlecającym kampanie agencjom zewnętrznym
  • osobą, która samodzielnie prowadzi działania promocyjne w internecie
to szkolenia są skrojone na miarę Twoich potrzeb.


Koszt uczestnictwa:
Cena regularna jednego dnia szkoleniowego wynosi 590 zł netto. Rejestrując się przed 22 stycznia korzystasz jednak z rabatu, który przewidziany został dla pierwszych uczestników i płacisz tylko 470 zł netto. Oszczędzasz w ten sposób aż 120 zł!

UWAGA: dla użytkowników eGospodarka.pl rabat -15%. Wystarczy podczas rejestracji podać kod "egospodarka".

Wybierzesz dwa dni szkoleniowe - zapłacisz w sumie tylko 940 zł. Ponownie skorzystasz z rabatu i w ten sposób oszczędzisz aż 240 zł!

Szczegółowe informacje:
Conversion
tel. 22 349 26 35

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: