-
Tytuł:
Autoprezentacja i kreowania wizerunku w biznesie - "Akademia Sekretarek"
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 290 PLN Teraz: 1 090 PLN
- Termin: 2008-04-14 - 2008-04-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu. Odpowiemy m.in. na pytania:
- jaką rolę pełni Public Relations w budowaniu prestiżu firmy?
- jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia publicznego?
- jak wygląda współczesny savoir-vivre w biznesie?
- jak wykreować swój wizerunek w biznesie?
- jak precyzyjnie przygotować się do wizyty delegacji lub wyjazdu służbowego?
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów Zarządu
- zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
- pracowników działu administracyjnego
- pracowników biur zarządów
- wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne
Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:
- podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
- poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
- szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
Program ramowy szkolenia:
PUBLIC RELATIONS JAKO ELEMENT TWORZENIA REPUTACJI FIRMY
- PR wewnętrzny i zewnętrzny
- najważniejsze zadania PR
KONTAKTY SEKRETARIATU Z MEDIAMI
- współpraca z telewizją, radiem, prasą
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z mediami
KILKA ZASAD PROFESJONALNEGO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO
- od czego zależy sukces wystąpienia publicznego?
- opracowanie materiałów, pomoce dydaktyczne (tabelki, wykresy)
PRZYGOTOWANIA DO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO
- umiejętność poprawnego konstruowania prezentacji
- rozgrzewka psychiczna i fizyczna (logopedyczna) do prezentacji
ASPEKTY PROWADZENIA PREZENTACJI
- jak zachęcić audytorium do aktywnego uczestniczenia w wystąpieniu?
- co w sytuacji, kiedy pojawiają się obiekcje?
PUNKT KULMINACYJNY CZYLI PROWADZENIE PREZENTACJI
- otwarcie prezentacji, powitanie odbiorców
- rozwinięcie
Ćwiczenie: Każdy z uczestników dokona „miniprezentacji" przed kamerą. Ćwiczenie ma na celu wskazanie oraz analizę najczęściej popełnianych błędów podczas wystąpień publicznych.
POLUBIĆ KAMERĘ - CZYLI „NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY"
- sposoby na pokonanie tremy przed kamerą
- właściwa emisja głosu, dykcja
WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE
- normy regulujące współżycie w społeczeństwie
- savoir-vivre dnia codziennego
AUTOPREZENTACJA ORAZ KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
- cechy poprawnej autoprezentacji
- kreowanie własnego wizerunku
WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH ORAZ WYJAZDY SŁUŻBOWE
- przygotowanie planu wyjazdu służbowego
- procedencja - zasady pierwszeństwa w biznesie
SZTUKA KOMUNIKACJI W BIZNESIE ZGODNEJ Z ZASADAMI SAVOIR-VIVRE
- komunikacja werbalna
- komunikacja niewerbalna - body language
PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI
- zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
- przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
- co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf
Koszt uczestnictwa:
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 01.04.2008 r. - 1 090 zł, od dnia 02.04.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 lub osób - rabat 5%, przy zgłoszeniiu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROOM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, catering, lunche, certyfikat ukończenia szkolenia oraz bezpłatny dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax.
Szczegółowe informacje:
Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70