eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Autoprezentacja i kreowania wizerunku w biznesie - "Akademia Sekretarek"
  • Tytuł:

    Autoprezentacja i kreowania wizerunku w biznesie - "Akademia Sekretarek"

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 290 PLN Teraz: 1 090 PLN
  • Termin: 2008-04-14 - 2008-04-15
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Seminars Conferences Consulting

Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu. Odpowiemy m.in. na pytania:

  • jaką rolę pełni Public Relations w budowaniu prestiżu firmy?
  • jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia publicznego?
  • jak wygląda współczesny savoir-vivre w biznesie?
  • jak wykreować swój wizerunek w biznesie?
  • jak precyzyjnie przygotować się do wizyty delegacji lub wyjazdu służbowego?

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • sekretarek/sekretarzy, asystentek/asystentów Zarządu
  • zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
  • pracowników działu administracyjnego
  • pracowników biur zarządów
  • wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne

Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:

  • podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestnicy w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestników na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy
  • szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne

Program ramowy szkolenia:

PUBLIC RELATIONS JAKO ELEMENT TWORZENIA REPUTACJI FIRMY

  • PR wewnętrzny i zewnętrzny
  • najważniejsze zadania PR

KONTAKTY SEKRETARIATU Z MEDIAMI

  • współpraca z telewizją, radiem, prasą
  • podtrzymywanie pozytywnych relacji z mediami

KILKA ZASAD PROFESJONALNEGO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO

  • od czego zależy sukces wystąpienia publicznego?
  • opracowanie materiałów, pomoce dydaktyczne (tabelki, wykresy)

PRZYGOTOWANIA DO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO

  • umiejętność poprawnego konstruowania prezentacji
  • rozgrzewka psychiczna i fizyczna (logopedyczna) do prezentacji

ASPEKTY PROWADZENIA PREZENTACJI

  • jak zachęcić audytorium do aktywnego uczestniczenia w wystąpieniu?
  • co w sytuacji, kiedy pojawiają się obiekcje?

PUNKT KULMINACYJNY CZYLI PROWADZENIE PREZENTACJI

  • otwarcie prezentacji, powitanie odbiorców
  • rozwinięcie

Ćwiczenie: Każdy z uczestników dokona „miniprezentacji" przed kamerą. Ćwiczenie ma na celu wskazanie oraz analizę najczęściej popełnianych błędów podczas wystąpień publicznych.

POLUBIĆ KAMERĘ - CZYLI „NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY"

  • sposoby na pokonanie tremy przed kamerą
  • właściwa emisja głosu, dykcja

WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

  • normy regulujące współżycie w społeczeństwie
  • savoir-vivre dnia codziennego

AUTOPREZENTACJA ORAZ KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE

  • cechy poprawnej autoprezentacji
  • kreowanie własnego wizerunku

WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH ORAZ WYJAZDY SŁUŻBOWE

  • przygotowanie planu wyjazdu służbowego
  • procedencja - zasady pierwszeństwa w biznesie

SZTUKA KOMUNIKACJI W BIZNESIE ZGODNEJ Z ZASADAMI SAVOIR-VIVRE

  • komunikacja werbalna
  • komunikacja niewerbalna - body language

PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI

  • zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
  • przygotowanie treści oraz formy zaproszenia
  • co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf


Koszt uczestnictwa:
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 01.04.2008 r. - 1 090 zł, od dnia 02.04.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 lub osób - rabat 5%, przy zgłoszeniiu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROOM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, catering, lunche, certyfikat ukończenia szkolenia oraz bezpłatny dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax.

Szczegółowe informacje:
Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: