eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › BIZNES W MEDIACH, czyli jak powinien wyglądać PR Finansowy

Chcesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy?

Zależy Ci na zaufaniu dużej liczby  klientów, inwestorów czykooperantów?

Uważasz, że  PR firmy funkcjonuje na różnych płaszczyznach?

Naszym zdaniem jedną z najważniejszych płaszczyzn jestPR finansowy.

Przyjdź, i sprawdź co do powiedzenia na temat PR finansowego mają najlepsi specjaliści na rynku!

Dowiedź się:

  • jak budować strategię komunikacji finansowej firmy
  • jak jąefektywnie realizować
  • jak, kiedy i o czym mówić
  • w jaki sposób  prezentować wyniki finansowe
  • jak dostosowywaćinformacje do kanałów komunikacyjnych

Przyjdź i dowiedz się jak przygotować strategię komunikacji finansowej Twojej firmy i jak efektywnie ją realizować!

Public relations ma przede wszystkim na celu budowanie szeroko rozumianego- pozytywnego wizerunku firmy na rynku. W dzisiejszych czasach jest to niezwykle ważny obszar działań, decydujący m.in. o liczbie zaufanych klientów, inwestorów czy kooperantów.  Ale czy można uznać, że PR firmy funkcjonuje na różnych płaszczyznach i na każdej z nich należy położyć inny nacisk?

Naszym zdaniem TAK! Jedną z najważniejszych płaszczyzn jest PR finansowy, który może być niezwykle trudną dziedziną public relations. Jak zatem budować strategię komunikacji finansowej i jak dostosowywać informacje do kanałów komunikacyjnych? Jak, kiedy i o czym mówić, by budować pozytywny wizerunek naszej firmy?

Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź na warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów z rynku!

Do tej pory, nasze wydarzenia PRowe zgromadziły 345 uczestników z 74 firm z całej Polski. Zaufali nam m.in.: Asseco, Bacardi-Martini, Bartek, Bayer Schering Pharma, Canal+ Cyfrowy, Carrefour, Dax Cosmetics, Decathlon, Drutex, Energa, Ernst&Young, EFL, PEC, Getin Bank, Allegro, Lotos, Hbo, Herbapol, Hoop, IBM,Ikea, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Lux Med, NBP, Netia Holdings, Nokia, Orbis Biuro Podróży, PGE, Philips Lighting Poland, Piotr I Paweł, PKP, Poczta Polska S.A., Provident, Raben, Renault, Siemens Finance, TAURON, TP S.A., Telewizja Polska, Totalizator Sportowy, Tramwaje Warszawskie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Vistula Group, Volkswagen, Wolters Kluwer Polska, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, Żywiec Zdrój/Grupa Danone.

 

W trakcie warsztatów m.in.:

  • Aktualna sytuacja na rynku mediów i najnowsze trendy komunikacyjne
  • Budowanie efektywnej Strategii Komunikacji Finansowej
  • Rozróżnianie kanałów informacyjnych w zależności od informacji
  • Możliwe sposoby prezentacji wyników finansowych, czyli jak nie bombardować "śmieciowymi" informacjami
  • Rozmowy o finansach w radiu i TV
  • Działanie "na żywo" z korzyścią dl firmy
  • Jak, gdzie i kiedy pisać o sytuacji finansowej firmy
  • Możliwe kryzysy i jak przekuć je w zysk

Warsztat skierowany jest do:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Finansowych
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

 


Koszt uczestnictwa:
1595 PLN (od 16 listopada 2013 do 29 listopada 2013)
1995 PLN (od 30 listopada 2013 do 12 grudnia 2013)


Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail:


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: