eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Biznesowy savoir - vivre

Cel
Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivru, w szczególności:

  • jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich?
  • jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivru?
  • jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego?
  • jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową?
  • jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych?
  • jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych?

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • menadżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menadżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie

Metody pracy
Metodyka pracy podczas warsztatów:

  • szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będą prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • szkolenie połączone będzie z prezentacją multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Program:

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:

WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

  • elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
  • rola współczesnej etykiety w biznesie oraz życiu towarzyskim
  • savoir-vivre dnia codziennego

KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE

SZTUKA PROFESJONALNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE

  • komunikacja werbalna i niewerbalna, m.in. body language
  • zasady etykiety w korespondencji biznesowej - tradycyjnej i elektronicznej

ETYKIETA W NEGOCJACJACH

  • istota negocjacji międzykulturowych
  • zasady negocjacji w różnych kulturach (Europa, Stany Zjednoczone, Azja)

PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI

  • rodzaje uroczystości, zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
  • zaproszenia, menu
  • taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH

  • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
  • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur

WYJAZDY SŁUŻBOWE ORAZ WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH

  • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego


Koszt:
Cena wynosi: 650,00 zł
Przy zgłoszeniu do dnia 26 czerwca 2007 r. koszt udziału wynosi: 580,00 zł

Organizator:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: