eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Coaching od menagera do coach'a - nowy standard zarządzania

Cel
Naszym celem jest, aby poznali Państwo:

  • jak udoskonalić postawę jako menedżera-coach'a poprzez zastosowanie nowych strategii działania
  • jak skutecznie wykorzystać narzędzia komunikacji, prowadzić rozmowy coachingowe oraz udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych.
  • jak wzmacniać swoje relacje zaufania i otwartości z pracownikami
  • jak rozróżnić i dopasować słabe i mocne strony swoich pracowników do odpowiednich zadań tak, aby efektywność ich pracy była większa
  • jak usystematyzować proces przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia coachingu

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
  • menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać pracownikami
  • wszystkich, którzy chcą rozwijać w sobie umiejętności i postawy cechujące profesjonalnego i skutecznego coach'a

Metody pracy
Styl zarządzania oparty na coachingu staje się jednym z ważniejszych wyzwań menedżerów we współczesnej organizacji. Konstrukcja szkolenia sprzyja zarówno nabyciu potrzebnej wiedzy jak i praktycznych umiejętności. Dzięki zawartym w nim ćwiczeniom oraz opisom konkretnych sytuacji dowiedzą się Państwo, na czym polega coaching, kiedy jest potrzebny i jak skutecznie go przeprowadzić? Całość szkolenia zakończona zostanie TESTEM KOMPETENCJI, pozwalającym wskazać swoje mocne strony oraz ukierunkować na dalszą drogę kształcenia.

Program

Podczas warsztatów omówimy:

COACHING - WPROWADZENIE

  • Czym jest coaching?
  • Coaching jako styl wspierania ludzi w rozwoju
  • Główne założenia koncepcji coachingu

OCENA WŁASNEJ KOMPETENCJI JAKO COACHA - JAKIE UMIEJĘTNOŚCI POWINIEN MIEĆ SKUTECZNY COACH

  • Kto może pełnić rolę Coacha?
  • Cechy dobrego Coacha

KLUCZOWE ZASADY EFEKTYWNEGO COACHINGU

  • Coaching w oparciu o naturalne predyspozycje.
  • Czy warto walczyć ze słabościami pracowników?
  • Gdzie tkwi największy potencjał "moich" ludzi?
  • Diagnoza potencjału pracownika

ETAPY COACHINGU - JAK PLANOWAĆ PROCES PODNOSZENIA KWALIFIKACJI PRACOWNIKÓW

  • Planowanie indywidualnego rozwoju pracowników
  • Opracowanie szczegółowego planu Coachingu
  • Wybór narzędzi dostosowanych do potrzeb i specyfiki pracy
  • Wprowadzanie zmian w zachowaniu się pracowników

KOMUNIKACJA W PROCESIE COACHINGU

  • Wykorzystywanie narzędzi efektywnej komunikacji w pracy coacha
  • Zasady prowadzenia obserwacji pracowników
  • Budowanie świadomości i odpowiedzialności pracownika

MOTYWOWANIE W COACHINGU

  • Rola menedżera w motywowaniu pracowników
  • Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki motywowania do działań
  • Jak wymagać i kontrolować, jednocześnie nie obniżając motywacji podwładnych
  • Efektywność stosowania kar i nagród w motywowaniu

TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH


Koszt:
Cena wynosi: 690,00 zł
Przy zgłoszeniu do dnia 14 czerwca 2007 r. koszt udziału wynosi: 580,00 zł.
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia, catering (obiad, herbata, słodki poczęstunek) k)

Reszta informacji na stronie organizatora:
EMPRIZ Group
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: