eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Copywriting w praktyce - warsztaty

ODPOWIEMY M.IN. NA PYTANIA:

  • Jak pisać, żeby czytali i publikowali - czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
  • Jak stopniować napięcie w informacji prasowej - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
  • Jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje - czyli jak efektywnie napisać krótką notkę o firmie?

KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATU:
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego warsztaty.

PROGRAM:

8:45- 9:15 Rejestracja, wprowadzenie

1. DZIENNIKARZ, PR-OWIEC, COPYWRITER

  • Trzy różne sposoby komunikacji
  • Trzy różne warsztaty pisarskie

2. INFORMACJA PRASOWA

  • Jak pisać, żeby czytali i publikowali czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?

3. INFORMACJA WŁAŚCIWA

  • Jak stopniować napięcie w informacji prasowej, czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
  • Podstawowe zasady poprawnego pisania tekstów
  • struktury gramatyczne w informacji prasowej
  • umiejętne wykorzystanie części mowy w informacji prasowej
  • formy osobowe i bezosobowe w informacji prasowej
  • precyzja przekazu czy zrozumienie odbiorcy
  • dlaczego dziennikarze nie cytują wypowiedzi z informacji prasowej
  • interpunkcja (zasady użycia kropki, cudzysłowu, znaku zapytania, wykrzyknika)
  • underline, italic, bold… czyli wyróżnienia tekstu w treści informacji prasowej
  • krótka notka o firmie, czyli jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje?

4. ARTYKUŁ SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM

  • Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
  • jak wybrać temat artykułu?
  • jak sformułować tezę do artykułu?
  • jak zdefiniować cele?
  • jak określić odbiorcę?
  • Praca nad tekstem
  • jak zbierać i selekcjonować materiały do tekstu?
  • jak przygotować plan pracy nad tekstem?
  • jak stworzyć tytuł artykułu?
  • jak stworzyć lead artykułu?
  • praca nad tekstem, czyli nie tylko co pisać, ale i jak pisać (m.in. jak budować zdania; związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia)?

5. WYWIAD SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM

  • Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
  • jak wybrać temat wywiadu?
  • jak sformułować tezę do wywiadu?
  • jak zdefiniować cele?
  • jak określić odbiorcę?
  • Praca nad tekstem
  • jak stworzyć tytuł wywiadu?
  • jak stworzyć lead wywiadu?
  • treść wywiadu, czyli właściwe pytania i właściwe odpowiedzi


Koszt szkolenia: 780 PLN brutto

Rabaty:
5 % przy zgłoszeniu na 2 tygodnie przed szkoleniem
5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Osoba kontaktowa:
Joanna Galas
tel.: /0-22/ 830 05 91
fax: /0-22/ 830 00 90


Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: