eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › CRM - zarządzanie relacjami z klientem

Celem szkolenia jest przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM począwszy od budowania strategii CRM, poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych. Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace w ramach swoich projektów CRM

Szkolenie skierowane jest do:

  • zarządów i właściceli firm
  • menedżerów działów IT
  • menedżerów działów sprzedaży i marketingu
  • kierowników projektów wdrożenia CRM
  • członków zespołów wdrażających CRM

Metodyka stosowana podczas warsztatów:

  • warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników
  • atrakcyjność zajęć zapewnią praktyczne ćwiczenia
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę warsztatów
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć

Program

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

wprowadzenie do filozofii CRM

  • geneza CRM
  • podejścia do CRM
  • cele i korzyści CRM

CRM a zyskowność firmy

  • jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
  • przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw

CRM kontra marketing tradycyjny

  • cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
  • identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientw
    (ćwiczenia praktyczne)
  • rodzaje i wybór strategii CRM
  • budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnajca i rozwój związków, kończenie związków
  • budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera) ćwiczenia
  • praktyczne
  • budowanie lojalności klinetów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktcyzne)

utrzymanie stałego kontaktu z klientem

strategia pojedynczego kontaktu

filozofia CRM a technologia informatyczna

ocena przygotowania do wdrożenia CRM

organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie

CRM a call center

funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center

wybór systemu CRM

casy wdrożeń CRM


Koszty szkolenia

Cena wynosi: 1 490,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.

Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70


Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: