eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › E-PROMOCJA - efektywna reklama i komunikacja online
  • Tytuł:

    E-PROMOCJA - efektywna reklama i komunikacja online

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 890 + VAT PLN Teraz: 690 + VAT PLN
  • Termin: 2013-07-09 - 2013-07-09
  • Miejsce: Warszawa / mazowieckie
  • Organizator: Progress Group
Korzyści i cele:
Praktyczny wymiar warsztatów z przykładami skutecznych realizacji i bogatym doświadczeniem trenera ma pozwolić uczestnikom na:
  • poznanie "krok po kroku" elementów projektowania i realizacji kampanii promocyjnych w sieci
  • świadomy wybór skutecznych form, narzędzi i metod promocji internetowej
  • poznanie specyfiki, podmiotów i zasad organizacji rynku reklamy, PR i sprzedaży pozwalający na efektywne funkcjonowaniu w promocyjnych ekosystemie
  • definiowanie realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie komunikacji online

Program (9.00 - 17.00)

1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
  • Modele rozliczeń online – od CPC do CPS – praktyka w branży finansowej (banki/ubezpieczenia)
  • Rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
  • Przegląd rozwiązań e-promocji
  • Integracja działań online i offline – przykłady aktywności z branży bankowej
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online

2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komuniacji online
  • Formy e-mail marketing  - reklama, biuletyn, e-zin
  • Treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości
  • Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila 
  • Ewolucja form w e-mail marketingu – social media, mobile, przekaz audio-wideo
  • Eyetracking w e-mailingu – na przykładzie wybranych branż (w tym bankowej)
  • Wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych
  • Benchmarki i raportowanie – wskaźniki
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego

3. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach
  • Koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu i poza nim
  • PPC - reklama w wyszukiwarkach: zasady, taktyka, możliwości
  • Jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
  • Reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań
  • SNS – pozycjonowanie i social media
4. Społeczności
  • Idea Social Media – szanse i zagrożenia
  • Target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice
  • Najpopularniejsze formy i modele social media
  • Definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook
  • Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu”
  • F-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media
Przykłady kampanii social media – Polska i świat


Profil uczestnika:
Szkolenie jest adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjnymi w obszarze Internetu. Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie  promocyjne w Internecie.




Koszt udziału:

690 zł + VAT przy zgłoszeniu do 25 czerwca 2013
890 zł + VAT przy zgłoszeniu po 25 czerwca 2013

RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób


Szczegółowe informacje:

tel.: (22) 750 25 93 
e-mail:  

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: