eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › E-PROMOCJA - efektywna reklama i komunikacja online

Korzyści i cele:

  • Praktyczny wymiar warsztatów z przykładami skutecznych realizacji i bogatym doświadczeniem trenera ma pozwolić uczestnikom na:
    - poznanie "krok po kroku" elementów projektowania i realizacji kampanii promocyjnych w sieci
    - świadomy wybór skutecznych form, narzędzi i metod promocji internetowej
    - poznanie specyfiki, podmiotów i zasad organizacji rynku reklamy, PR i sprzedaży pozwalający na efektywne funkcjonowaniu w promocyjnych ekosystemie
    - definiowanie realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie komunikacji online

 Program (9.00 - 17.00)


1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji

• Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
• Modele rozliczeń online – od CPC do CPS – praktyka w branży finansowej (banki/ubezpieczenia)
• Rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
• Przegląd rozwiązań e-promocji • integracja działań online i offline – przykłady aktywności z branży bankowej
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online


2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komunikacji online

• Formy e-mail marketing  - reklama, biuletyn, e-zin
• Treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości
• Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila
• Ewolucja form w e-mail marketingu – social media, mobile, przekaz audio-wideo
• Eyetracking w e-mailingu – na przykładzie wybranych branż (w tym bankowej)
• Wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych
• Benchmarki i raportowanie – wskaźniki
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego


3. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach

• Koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu i poza nim
• PPC - reklama w wyszukiwarkach: zasady, taktyka, możliwości
• Jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
• Reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań
• SNS – pozycjonowanie i social media


4. Społeczności

• Idea Social Media – szanse i zagrożenia
• Target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice
• Najpopularniejsze formy i modele social media
• Definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook
• Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu”
• F-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media
Przykłady kampanii social media – Polska i świat


Profil uczestnika:

Szkolenie jest adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjnymi w obszarze Internetu. Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie  promocyjne w Internecie.

 


Cena: 
690 zł + VAT przy zgłoszeniu do 3 października
890 zł + VAT przy zgłoszeniu po 3 października

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 750 25 93 
e-mail: 


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: