-
Tytuł:
Elementy prawa autorskiego w marketingu
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 549 + VAT PLN Teraz: 549 + VAT PLN
- Termin: 2005-06-21 - 2005-06-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Pracy w marketingu towarzyszy również ryzyko prawne. Aby je zminimalizować lub uniknąć konsekwencji niezbędna jest podstawowa wiedza o sposobie postępowania w sytuacjach, w których czyjeś utwory (projekty graficzne, fonogramy) pracują na zysk firmy czy instytucji. Dzięki posiadaniu tej wiedzy można jedynie skutecznie - bo zgodnie z prawem - działać, realizując zadania marketingowe.
Podczas seminarium dowiedzą się Państwo między innymi:
- prawo autorskie w Internecie - serwis www jako produkt multimedialny
- webmaster a odpowiedzialność prawna
- jak prawidłowo kupić prawa majątkowe do folderu? (przeniesienie praw, licencja)
- co grozi za naruszenie praw autorskich?
Więcej informacji na stronie organizatora:
Cena: 1280 zł (przy zgłoszeniu 2 osob 10% zniżki lub 3 osoba za 50% ceny).
Miejsce szkolenia: WARSZAWA, Hotel MDM
Kontakt: Dagmara Mandat
tel. 071 355 00 22
fax: 071 790 58 35