eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Evidence Based Marketing, czyli zarządzanie marką oparte na wiedzy

Zapraszamy do udziału w warsztacie: „Evidence Based Marketing, czyli zarządzanie marką oparte na wiedzy.”, który odbędzie się w dniach 16-17 marca 2011 roku w hotelu Hyatt, przy ul. Belwederska 23 w Warszawie.

Praca nad rozwojem i wdrażaniem strategii marki to ciągłe podejmowanie decyzji: wybór segmentów i kanałów promocji, kreowanie komunikacji marketingowej, planowanie aktywności sprzedażowych, określanie targetów sprzedaży. Za decyzjami tymi idą poważne inwestycje. Z jakich źródeł informacji korzystać, by minimalizować ryzyko błędu? Kiedy i jak korzystać z badań rynkowych nie narażając się na stratę czasu i pieniędzy?

Na te pytania uzyskają Państwo odpowiedź, biorąc udziału w powyższym warsztacie.
Ważnym aspektem warsztatów jest praktyczne ujęcie tematu poprzez ćwiczenia i omówienie case’ów marketingowych.
Warsztat jest doskonałą okazją do uzyskania odpowiedzi jak budować silne marki i skutecznie konkurować w coraz trudniejszym otoczeniu biznesowym.


Koszt szkolenia:
1900 zł netto - do 2 marca 2011
2100 zł netto - od 2 marca 2011

Szczegółowe informacje:
MediPharma Institute Sp zo.o.
Tel: 022 887 36 60
Fax: 022 636 36 63


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: