eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Ewolucja przedstawiciela handlowego

Jaka jest aktualnie rola przedstawiciela handlowego? Jakie zadania stawiamy, jakie oczekiwania mamy wobec naszych przedstawicieli w obecnych realiach rynkowych?
Jak ukierunkować przedstawiciela w rynku tradycyjnym a jak w nowoczesnym? W końcu… jak znaleźć przedstawiciela, który będzie w stanie tym oczekiwaniom/ zadaniom sprostać? Jak nim zarządzać? Jak go motywować?

Wychodząc naprzeciw tym pytaniom Firma Business Media Solutions stworzyła praktyczne spotkanie, na którym, w formie dyskusji, praktycy podzielą się swoją wiedzą
i doświadczeniami.

Program:

Główne zagadnienia:

  • Dostosowanie struktur działu sprzedaży do nowej sytuacji rynkowej - Case Study Coca Cola HBC Polska
  • Metody motywacji oraz zarządzania pracą przedstawiciela handlowego - Case Study Raiffeisen Bank
  • Znaczenie przedstawiciela handlowego w rynku tradycyjnym - Case Study Inco Veritas
  • Perspektywa rozwoju przedstawiciela handlowego w kanale nowoczesnym - Case Study Inco Veritas

Dodatkowo w programie:
SPARK – prosta i skuteczna metoda weryfikacji kandydatów w procesie rekrutacji
Zmiany kompetencji klientów wymuszające zmianę roli przedstawiciela handlowego

Prelegenci:
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem eksperci reprezentujący renomowane firmy: Raiffeisen Bank, Catman Polska, Coca Cola HBC Polska, Salesberry oraz Inco Veritas.

Koszt uczestnictwa:
1995 PLN + VAT przy rejestracji do 23 grudnia 2011 r.
2595 PLN + VAT przy rejestracji po 23 grudnia 2011 r.

Szczegółowe informacje:
Business Media Solutions Sp. z.o.o.
tel.: 22 412 50 62
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: