eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Excel 2007 w praktyce finansowej - warsztaty komputerowe
  • Tytuł:

    Excel 2007 w praktyce finansowej - warsztaty komputerowe

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 890 PLN Teraz: 1 890 PLN
  • Termin: 2010-10-08 - 2010-10-09
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BDO Solutions sp z o.o.

Cel szkolenia

Excel w Praktyce Finansowej przeznaczony jest dla menedżerów, finansistów, księgowych, analityków i innych osób wykorzystujących arkusz kalkulacyjny.

Korzyści: Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy działalności firmy oraz do budowy złożonych modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną. Dodatkowo dedykowany warsztat pozwala na dostosowanie czasu trwania szkolenia oraz na indywidualną zmianę programu, zgodnie z potrzebami klienta.

Metodologia: Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (tzw. case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika kursu (niezależnie od dotychczasowych doświadczeń z programem Microsoft Excel).

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów pisemnych oraz kopie danych ze wszystkimi ćwiczeniami prowadzonymi w ramach kursu oraz przykładowymi arkuszami.

Program

Program warsztatu obejmuje między innymi następującą tematykę:
1. Pobieranie danych ze źródeł zewnętrznych (źródła danych, kwerendy baz danych), zastosowania modułu MS Query.
2. Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela.
3. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy działalności przedsiębiorstwa (np. analiza sprzedaży według różnych kryteriów, analiza danych księgowych).
4. Wykorzystanie zaawansowanych funkcji wbudowanych do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, sprzedaży, prognozowania.
5. Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika, korzystanie z nich w innych arkuszach.
6. Optymalizacja rozwiązań złożonych problemów ekonomicznych (np. struktura produkcji, lokaty, kredyty) za pomocą dodatku Solver.
7. Przyspieszenie pracy dzięki wykorzystaniu szablonów.
8. Analiza sprzedaży oraz prognozowanie z zastosowaniem funkcji statystycznych.
9. Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
10. Tworzenie formularzy elektronicznych w Excelu, wykorzystywanie formularzy do różnych zastosowań.
11. Rejestrowanie, uruchamianie i edycja makr.
12. Wykorzystanie modułu Microsoft Visual Basic do projektowania zaawansowanych obiektów, budowy własnych aplikacji w Excelu, budowy własnych funkcji.
13. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy.
14. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy.
15. Budowanie modeli wielowariantowych z użyciem scenariuszy.
16. Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
17. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów (wykresy złożone, wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe, wykresy oparte o dane z tabel przestawnych).
18. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word.

Prowadzący

Gach Janusz - doświadczony wykładowca, trener. Specjalizuje się między innymi w tematyce zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w analizach związanych z potrzebami biznesu. Autor wielu programów szkoleniowych z dziedziny wykorzystania informatyki we wspomaganiu zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem. Autor kilku podręczników z zakresu pracy w systemach MS Windows, obsłudze arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsłudze edytora MS Word


Koszt szkolenia:
1980 zł - za jedną osobę

Cena dla osób z własnym komputerem:
1640 zł - za jedną osobę

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch, certyfikat BDO.

Szczegółowe informacje:
Majkowska Anita
Telefon: (022) 543 17 75
Fax: (022) 543 17 87


Paćkowska Marzena
Telefon: (022) 543 17 45
Fax: (022) 543 17 87


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: