-
Tytuł:
Innowacyjne zarządzanie informacją o Kliencie w Energetyce
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 295 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-31 - 2012-06-01
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo jak w innowacyjny, nowoczesny sposób zarządzać wiedzą o naszych klientach, by poprzez to budować przewagę konkurencyjną
i wzmacniać wizerunek firmy wśród obecnych i potencjalnych klientów. Budować pozytywne emocje wokół reprezentowanej przez Państwa firmy oraz wdrażać rozwiązania mające na celu usprawnienie procesów sprzedażowych i obsługowych. Warsztaty przygotowane zostały z uwzględnieniem specyfiki obsługi klienta w sektorze energetycznym.
GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
- Specyfika obsługi klienta indywidualnego w energetyce a w innych branżach
- Budowanie pozytywnych emocji związanych z firmą
- Dobre praktyki zarządzania wiedzą o klientach w energetyce
- Definiowanie potrzeb obecnych i przyszłych klientów
- Promowanie nowoczesnych rozwiązań w relacjach z klientami
- Efektywne i rentowne procesy sprzedażowe i obsługowe w energetyce
Program:
I dzień, 31 maja 2012 r.
09:00 Rejestracja uczestników. Kawa powitalna
09:30 Specyfika obsługi klienta indywidualnego w energetyce a w innych branżach
- Benchmarking-obsługa klienta w energetyce a w innych sektorach usługowych
- Satysfakcja i lojalność klientów w energetyce
10:30 Polityka cenowa w relacjach z klientami
- Komunikowanie zmiany ceny
- Jak budować odpowiednią ofertę cenową dla klientów indywidualnych
- Jak zróżnicować między klientami (segmentacja cenowa)
- Inne czynniki sukcesu
11:30 Przerwa na kawę
11:50 Budowanie pozytywnych emocji związanych z firmą
- Tożsamość korporacyjna – jak budować wizerunek firmy
- Relacje firmy z otoczeniem – jak zarządzać reputacją
- Renoma firmy – jak prezentować pozycję firmy
- Działalność prospołeczna firmy – na co wydawać
- Popularność firmy – jak być powszechnie znanym
- Marki się nie ma, marka się jest – jak się wyróżnić
13:00 Lunch
14:00 Nowoczesne narzędzia w relacjach z klientami
- e-BOK
- e-services
- nowe produkty
15:30 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
II dzień, 1 czerwca 2012 r.
08:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
09:00 Relacje z klientami
- Definiowanie potrzeb aktualnych i przyszłych klientów
- Trudny klient-jak Go obłaskawić
- Budowanie organizacji praktycznie nastawionej na potrzeby klienta
10:30 Przerwa na kawę
10:50 Relacje z klientami
- Jak przełożyć informację o kliencie na wymierny zysk firmy
- Istota budowania długotrwałych relacji
- Dostosowanie obsługi do specyfiki klienta
12:20 Jak przygotować Organizację do zarządzania wiedzą o kliencie? Efektywność i innowacyjność
- Audyt wiedzy – zasady dla managerów i zarządu
- Zarządzanie wiedzą o kliencie a opór naszych pracowników
- Komunikacja wewnętrzna - uwarunkowania wykorzystania informacji o kliencie
- Case studies
13:20 Lunch
14:20 Jak radykalnie poprawić efektywność obsługi i sprzedaży unikając rewolucji organizacyjnej
- Specjalizacja czyli wykorzystajmy tych, którzy potrafią
- Łączenie sił wewnętrznych i partnera zewnętrznego celem poprawy efektywności
- Czynniki sukcesu
- Case studies i budujące efekty biznesowe
15:30 Zakończenie drugiego dnia warsztatów. Rozdanie certyfikatów.
Prelegenci:
- JAROSŁAW FILIPEK Założyciel i Prezes Zarządu CODES Strategie
- WOJCIECH GLAPA Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center, Arteria S.A, Prezes Zarządu Gallup Polska – spółki zależnej w Grupie Arteria
- ZBIGNIEW KOWALSKI Partner Zarządzający, Niezależni Konsultanci Biznesu:Zbigniew Kowalski & Partnerzy
- PIOTR SZAWIEC Prezes Zarządu Quality Watch
- RICHARD ZINOECKER Partner Zarządzający w warszawskim oddziale Simon Kucher & Partners
- ŁUKASZ SZYMAŃSKI Specjalista ds. e-marketingu, Ideo Sp. z o.o.
- ALEKSANDER SALA Prezes Zarządu KOLIBRO
Koszt uczestnictwa: 3 295 zł + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Ewelina Stęplewska
tel.: (22) 379 29 16
e-mail:
Więcej na: