eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Innowacyjne zarządzanie informacją o Kliencie w Energetyce
  • Tytuł:

    Innowacyjne zarządzanie informacją o Kliencie w Energetyce

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 3 295 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
  • Termin: 2012-05-31 - 2012-06-01
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: MM Conferences S.A.

W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo jak w innowacyjny, nowoczesny sposób zarządzać wiedzą o naszych klientach, by poprzez to budować przewagę konkurencyjną
i wzmacniać wizerunek firmy wśród obecnych i potencjalnych klientów. Budować pozytywne emocje wokół reprezentowanej przez Państwa firmy oraz wdrażać rozwiązania mające na celu usprawnienie procesów sprzedażowych i obsługowych. Warsztaty przygotowane zostały z uwzględnieniem specyfiki obsługi klienta w sektorze energetycznym.

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

  • Specyfika obsługi klienta indywidualnego w energetyce a w innych branżach
  • Budowanie pozytywnych emocji związanych z firmą
  • Dobre praktyki zarządzania wiedzą o klientach w energetyce
  • Definiowanie potrzeb obecnych i przyszłych klientów
  • Promowanie nowoczesnych rozwiązań w relacjach z klientami
  • Efektywne i rentowne procesy sprzedażowe i obsługowe w energetyce

Program:

I dzień, 31 maja 2012 r.

09:00 Rejestracja uczestników. Kawa powitalna

09:30 Specyfika obsługi klienta indywidualnego w energetyce a w innych branżach

  • Benchmarking-obsługa klienta w energetyce a w innych sektorach usługowych
  • Satysfakcja i lojalność klientów w energetyce
Piotr Szawiec, Prezes Zarządu Quality Watch

10:30 Polityka cenowa w relacjach z klientami
  • Komunikowanie zmiany ceny
  • Jak budować odpowiednią ofertę cenową dla klientów indywidualnych
  • Jak zróżnicować między klientami (segmentacja cenowa)
  • Inne czynniki sukcesu
Richard Zinoecker, Partner Zarządzający w warszawskim oddziale Simon Kucher & Partners

11:30 Przerwa na kawę

11:50 Budowanie pozytywnych emocji związanych z firmą
  • Tożsamość korporacyjna – jak budować wizerunek firmy
  • Relacje firmy z otoczeniem – jak zarządzać reputacją
  • Renoma firmy – jak prezentować pozycję firmy
  • Działalność prospołeczna firmy – na co wydawać
  • Popularność firmy – jak być powszechnie znanym
  • Marki się nie ma, marka się jest – jak się wyróżnić
Jarosław Filipek, Założyciel i Prezes Zarządu CODES Strategie

13:00 Lunch

14:00 Nowoczesne narzędzia w relacjach z klientami
  • e-BOK
  • e-services
  • nowe produkty
Łukasz Szymański, Specjalista ds. e-marketingu, Ideo Sp. z o.o.

15:30 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów


II dzień, 1 czerwca 2012 r.

08:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00 Relacje z klientami

  • Definiowanie potrzeb aktualnych i przyszłych klientów
  • Trudny klient-jak Go obłaskawić
  • Budowanie organizacji praktycznie nastawionej na potrzeby klienta
Zbigniew Kowalski, Partner Zarządzający, Niezależni Konsultanci Biznesu:Zbigniew Kowalski & Partnerzy

10:30 Przerwa na kawę

10:50 Relacje z klientami
  • Jak przełożyć informację o kliencie na wymierny zysk firmy
  • Istota budowania długotrwałych relacji
  • Dostosowanie obsługi do specyfiki klienta
Zbigniew Kowalski, Partner Zarządzający, Niezależni Konsultanci Biznesu:Zbigniew Kowalski & Partnerzy

12:20 Jak przygotować Organizację do zarządzania wiedzą o kliencie? Efektywność i innowacyjność
  • Audyt wiedzy – zasady dla managerów i zarządu
  • Zarządzanie wiedzą o kliencie a opór naszych pracowników
  • Komunikacja wewnętrzna - uwarunkowania wykorzystania informacji o kliencie
  • Case studies
Aleksander Sala, Prezes Zarządu, KOLIBRO

13:20 Lunch

14:20 Jak radykalnie poprawić efektywność obsługi i sprzedaży unikając rewolucji organizacyjnej
  • Specjalizacja czyli wykorzystajmy tych, którzy potrafią
  • Łączenie sił wewnętrznych i partnera zewnętrznego celem poprawy efektywności
  • Czynniki sukcesu
  • Case studies i budujące efekty biznesowe
Wojciech Glapa, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center, Arteria S.A, Prezes Zarządu Gallup Polska – spółki zależnej w Grupie Arteria

15:30 Zakończenie drugiego dnia warsztatów. Rozdanie certyfikatów.


Prelegenci:
- JAROSŁAW FILIPEK Założyciel i Prezes Zarządu CODES Strategie
- WOJCIECH GLAPA Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center, Arteria S.A, Prezes Zarządu Gallup Polska – spółki zależnej w Grupie Arteria
- ZBIGNIEW KOWALSKI Partner Zarządzający, Niezależni Konsultanci Biznesu:Zbigniew Kowalski & Partnerzy
- PIOTR SZAWIEC Prezes Zarządu Quality Watch
- RICHARD ZINOECKER Partner Zarządzający w warszawskim oddziale Simon Kucher & Partners
- ŁUKASZ SZYMAŃSKI Specjalista ds. e-marketingu, Ideo Sp. z o.o.
- ALEKSANDER SALA Prezes Zarządu KOLIBRO


Koszt uczestnictwa: 3 295 zł + 23% VAT

Szczegółowe informacje:
Ewelina Stęplewska
tel.: (22) 379 29 16
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: