eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Internal branding
  • Tytuł:

    Internal branding

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-09-17 - 2008-09-18
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in:

  • Praktyczne działania w obszarze internal branding
  • Nowoczesne metody budowania świadomości marki wśród pracowników
  • Skuteczne sposoby wzmacniania zaangażowania pracowników z firmą
  • Wizerunek firmy w oczach pracowników – zasady projektowania strategii budowania marki

Warto wziąć udział, aby:

  • zdobyć umiejętność planowania i przeprowadzania działań związanych z kreowaniem wizerunku i wzmacnianiem marki wśród pracowników
  • dowiedzieć się, jakie działania podjąć, aby efektywnie promować swoją firmę
  • poznać skuteczne techniki i narzędzia marketingowe w zakresie komunikacji wewnętrznej
  • poznać metody budowania świadomości marki, oraz techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników

Kto powinien wziąść udział:

  • Menedżerzy odpowiadający za zarządzanie marką firmy
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów HR
  • yrektorzy i Kierownicy ds. PR
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Komunikacji Wewnętrznej i Korporacyjnej
  • wszystkie osoby odpowiedzialne za budowanie oraz wzmacnianie wizerunku marki wśród pracowników

Program:

I DZIEŃ

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

Prowadzenie: Piotr Wiśniewski, Niezależny konsultant

10.00-11.30 Marka a strategia firmy

  • misja, cel firmy a kreowanie marki firmy
  • metody budowania świadomości marki wśród pracowników
  • typy i powstawanie strategii
  • ćwiczenie: jak i dlaczego postrzegamy markę?
  • ćwiczenie: marka firmowa: dobra i zła, zalety i wady marek

11.30-11.45 Przerwa na kawę

11.45-13.00 Czym jest i jakie znaczenie ma internal branding w firmie

  • jak wyglądają skuteczne działania firmy w tym obszarze?
  • najlepsze projekty w obrębie internal branding
  • sztuka przyciągania i zatrzymania najbardziej pożądanych pracowników
  • jak sprawić aby pracownicy nie tylko chcieli pozostać w firmie, ale również byli ambasadorami firmowej marki
  • ćwiczenie: przykładowe działania w obszarze internal branding w firmie

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.45 Metody budowania świadomosci marki wśród pracowników – sprawdzone strategie PR

Tomasz Kiewisz, Real Polska

  • internal branding jako cel strategiczny firmy
  • jak budować wiarygodność firmy
  • zakres działań
    – właściwa diagnoza sytuacji
    – wybór priorytetów
    – przykłady konkretnych inicjatyw i projektów
    – komunikacja zmian

14.45-17.00 Strategie informacyjne wzmacniające firmową markę

  • powiązania informacyjne z otoczeniem i innymi komórkami przedsiębiorstwa
  • wpływ działań komunikacyjnych firmy na wzmocnienie firmowej marki wśród pracowników
  • komunikacja formalna i nieformalna – budowanie zaangażowania pracownika
  • jak właściwie dopasować komunikację do potencjalnego pracownika
  • strategie wymiany informacji a wzmacnianie marki –praktyczne wskazówki
  • ćwiczenie: zasady komunikacji społecznej – jak być skutecznym

17.00 Zakończenie

II DZIEŃ

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

Prowadzenie: Piotr Wiśniewski, Niezależny konsultant

10.00-11.30 Sposoby kształtowania kultury firmy – firma jako społeczność

  • pochodzenie i postrzeganie elementów kultury firmy
  • organizacja a tworzenie jej kultury
  • zwyczaj, obyczaj, reguła – pochodzenie i znaczenie
  • kultura pracy w zespole – zasady i oczekiwania
  • organizacja formalna i nieformalna
  • kreowanie wizerunku osobistego i firmowego
  • ćwiczenie: przykładowe działania w obszarze budowania kultury organizacyjnej firmy

11.30-11.45 Przerwa na kawę

11.45-13.00 Skuteczne kreowanie wizerunku firmy w oczach pracowników

  • program kreowania wizerunku firmy – metody doboru technik
  • wizerunek a tożsamość firmy (definicje)
  • otoczenie firmy: sprzymierzeńcy, obojętni, niechętni
  • wizerunek firmy w oczach pracowników
  • ćwiczenie: jak budować wizerunek, projektowanie strategii budowania marki

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.45 Budowanie wizerunku odpowiedzialnego społecznie pracodawcy – case study: JMD

Agata Wójcik, Jeronimo Martins Dystrybucja

  • strategia budowania wizerunku firmy na rynku pracy
  • metody budowania świadomości marki wśród pracowników
  • pracownik najlepszym ambasadorem marki – narzędzia budowania zaangażowania zespołu
  • najciekawsze akcje prowadzone w JMD
  • firma odpowiedzialna społecznie: zaangażowanie pracowników w działania z dziedziny ochrony środowiska i CSR

14.45-15.00 Przerwa na kawę

15.00-16.30 Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników

  • wizualne i pozawizualne elementy systemu tożsamości firmy
  • warunki jakie powinny spełniać elementy systemu tożsamości
  • jak wykorzystać publikacje w kształtowaniu wizerunku firmy
  • rodzaje imprez firmowych oraz "dni otwarte" w firmie
  • ćwiczenie: działania informacyjne a inne elementy oddziaływania

16.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Warsztacie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 14 sierpnia 2008r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 14 sierpnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: