eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Jak osiągnąć sukces w komunikacji?

Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność komunikacji. Odpowiemy na pytania:

  • jak skutecznie planować i wykorzystywać różne możliwości komunikacji?
  • jak wzmocnić chęci do pokonywania ograniczeń w komunikowaniu się? - analiza ograniczeń i możliwości
  • jak zachęcać członków zespołu i współpracowników do otwartości na nowe pomysły i komunikację?
  • jak doskonalić umiejętności wywierania wpływu na zachowania pracowników i współpracowników?
  • jakie są wady i zalety zachowań asertywnych w komunikacji interpersonalnej?
  • jak asertywność wpływa na techniki wywierania wpływu?
  • jak profesjonalnie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? - konflikt jako szansa!

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • członków zarządów
  • kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania
  • osób odpowiedzialnych za utrzymywanie prawidłowych relacji w firmie
  • wszystkich, zainteresowanych pogłębieniem wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej

Metody pracy
Metodyka prowadzenia zajęć:

  • warsztat zakończony TESTEM KOMPETENCJI pozwalającym wskazać swoje mocne strony oraz ukierunkować na dalszą drogę kształcenia
  • szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia

Program

Podczas warsztatów omówimy m.in.:

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE - POZIOMY PSYCHOLOGICZNE I SYSTEMY KOMUNIKACYJNE

  • Rodzaje i formy komunikacji
  • Modele komunikowania się w organizacji
  • Komunikacja interpersonalna przywódcy

WYRAŻANIE OPINII JAKO METODA WYWIERANIA WPŁYWU

  • Dlaczego ulegamy manipulacjom
  • Techniki przeciwdziałania manipulacji
  • Techniki manipulacyjne stosowane w życiu biznesowym

ZNACZENIE I ZALETY ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W KOMUNIKACJI

  • Dostosowanie asertywności do rozmowy
  • Pozbycie się trudności „odmawiania"
  • Umiejętność przyjmowania ocen negatywnych i krytyki
  • Udzielanie konstruktywnej krytyki swoim pracownikom

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA

  • Rola komunikacji w sytuacji konfliktowych
  • Konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki rozwiązywania, łagodzenia i dominowania w sytuacjach konfliktowych
  • Korzyści wynikające z trudnych sytuacji
  • Wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów

TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH


Koszt:
Cena wynosi: 690,00 zł
Przy zgłoszeniu do dnia 22 maja 2007 r. koszt udziału w szkoleniu wynosi: 580,00 zł
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad, kawa, herbata, słodki poczęstunek)

Reszta informacji na stronie organizatora:
EMPRIZ Group
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: