-
Tytuł:
Jak osiągnąć sukces w komunikacji?
- Kategoria: Inne
- Cena: 690 PLN Teraz: 580 PLN
- Termin: 2007-06-11 - 2007-06-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność komunikacji. Odpowiemy na pytania:
- jak skutecznie planować i wykorzystywać różne możliwości komunikacji?
- jak wzmocnić chęci do pokonywania ograniczeń w komunikowaniu się? - analiza ograniczeń i możliwości
- jak zachęcać członków zespołu i współpracowników do otwartości na nowe pomysły i komunikację?
- jak doskonalić umiejętności wywierania wpływu na zachowania pracowników i współpracowników?
- jakie są wady i zalety zachowań asertywnych w komunikacji interpersonalnej?
- jak asertywność wpływa na techniki wywierania wpływu?
- jak profesjonalnie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? - konflikt jako szansa!
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- członków zarządów
- kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania
- osób odpowiedzialnych za utrzymywanie prawidłowych relacji w firmie
- wszystkich, zainteresowanych pogłębieniem wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej
Metody pracy
Metodyka prowadzenia zajęć:
- warsztat zakończony TESTEM KOMPETENCJI pozwalającym wskazać swoje mocne strony oraz ukierunkować na dalszą drogę kształcenia
- szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Program
Podczas warsztatów omówimy m.in.:
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE - POZIOMY PSYCHOLOGICZNE I SYSTEMY KOMUNIKACYJNE
- Rodzaje i formy komunikacji
- Modele komunikowania się w organizacji
- Komunikacja interpersonalna przywódcy
WYRAŻANIE OPINII JAKO METODA WYWIERANIA WPŁYWU
- Dlaczego ulegamy manipulacjom
- Techniki przeciwdziałania manipulacji
- Techniki manipulacyjne stosowane w życiu biznesowym
ZNACZENIE I ZALETY ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W KOMUNIKACJI
- Dostosowanie asertywności do rozmowy
- Pozbycie się trudności „odmawiania"
- Umiejętność przyjmowania ocen negatywnych i krytyki
- Udzielanie konstruktywnej krytyki swoim pracownikom
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA
- Rola komunikacji w sytuacji konfliktowych
- Konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki rozwiązywania, łagodzenia i dominowania w sytuacjach konfliktowych
- Korzyści wynikające z trudnych sytuacji
- Wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów
TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
Koszt:
Cena wynosi: 690,00 zł
Przy zgłoszeniu do dnia 22 maja 2007 r. koszt udziału w szkoleniu wynosi: 580,00 zł
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów,
pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad, kawa, herbata, słodki poczęstunek)
Reszta informacji na stronie organizatora:
EMPRIZ Group
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70