-
Tytuł:
Kiedy menedżer jest efektywny
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2007-08-29 - 2007-08-30
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Program seminarium:
Cele i zadania menedżera w firmie
- Przegląd metod, jakie stosują polscy menedżerowie : monitorowanie i ocena pracy, zwiększanie efektywności, produktywność zespołu
Kultura organizacyjna jako ramy działania jednostek i zespołów
- Formalny i nieformalny aspekt wzorów zachowań wewnątrz firmy
- Czy w zarządzaniu warto zajmować się kulturą organizacyjną
- Możliwości zarządzania kulturą organizacyjną
- Po co zarządzać kulturą organizacyjną
- Miejsce kultury w organizacji i jej powiązania ze strategią, strukturą, przywództwem i szeroko rozumianym motywowaniem
Przywództwo
- Wpływ otoczenia i pozycji rynkowej organizacji na składowe przywództwa: cele, wizja organizacji, strategia, wyzwania dla przywódców, konsekwencje przyjęcia określonych stylów przywódczych
- Rola przywódców w kształtowaniu kultury organizacyjnej i klimatu organizacyjnego
- Przywódcy jako nauczyciele pożądanych zachowań
- Zaufanie i budowanie autorytetu
- Postawy pracowników - konsekwencja przywództwa w firmie i osobowości menedżera
- Przywódcy jako bohaterzy anegdot i historii firm
Motywacja postaw i postawa motywacji
- Co motywuje menedżera i wpływa na jego samomotywację
- Jak menedżer może kształtować narzędzia motywacji płacowej i poza płacowej
- Znaczenie motywowania
- Elementy motywowania - tworzenie folkloru organizacyjnego, unikanie fluktuacji kadr, tworzenie wymagań i norm osiągnięć, nieformalne spotkania
- Delegowanie uprawnień jako metoda angażowania pracowników
- Zachowania szkodliwe dla rozwoju grupy i organizacji: zachowania bierne, uchylanie się od działania, zazdrość, złośliwe posłuszeństwo
Mobbing
- Sposoby "uprawiania" mobbingu i możliwości obrony
- Jak funkcjonują organizacje wykorzystujące mobbing
- Jak budować organizacje wolne od mobbingu
- Relacje między kulturą organizacyjną a motywowaniem
Dlaczego niektóre zespoły są najlepsze
- Jak lider powinien reagować na działania grupy
- Określanie ról w grupach
- Grupy formalne (powoływane na czas określony i nieokreślony) i nieformalne
- Zalety i wady grup nieformalnych (kliki i subkultury)
- Normy grupowe: (normy lojalności, dotyczące ubrania, dotyczące alokacji nagród, normy osiągnięć)
Podsumowanie czyli, jak wykorzystać w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności
Cena
od 23-05-2007 do 26-06-2007 - 3295 PLN + 22% VAT
od 27-06-2007 do 17-08-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 18-08-2007 do 29-08-2007 - 3795 PLN + 22% VAT
Cena ta nie zawiera kosztów noclegu i parkingu.
Kontakt:
Joanna Strzyżewska
dyrektor działu seminariów
tel.: 022 420 55 25
faks: 022 420 55 01