eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Kreowanie wizerunku w sieci - Internet PR

Cena: 1000 zł netto,
dla prenumeratorów miesięcznika Marketing w Praktyce – 900 zł (VAT 0%)

Miejsce: Warszawa, Hotel Reytan

Cel szkolenia: nabycie umiejętności skutecznego zarządzania projektem internetPR, wykorzystywania narzędzi internetPR do kreowania wizerunku marki, tworzenia społeczności internetowych wokół marki i budowania jej popularności.

Metody szkolenia : case studies, konkursy i inne techniki aktywizacji grupy


Uwaga! Uczestnikom zapewniamy możliwość konsultacji z trenerem w okresie 2 tygodni po odbytym szkoleniu.


Program szkolenia:


Godz. 9.00 – 17.00

1. Fundamenty Internet PR - serwis internetowy i e-media relations

  • Dlaczego internet PR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
  • Media relations w Internecie - Co? Jak? I z kim?
  • Funkcja wizerunkowa serwisu internetowego - przykłady i narzędzia

2. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

  • Firmowanie treści
  • Dostarczanie treści
  • Komunikacja dwustronna
  • Promowanie treści
  • Narzędzia służące wywoływaniu zaangażowania
  • Intranet - rola, funkcje i przykłady
  • Wewnętrzne e-biuletyny
  • Case studies

3. Społeczności internetowe

  • Liderzy opinii - znaczenie, identyfikacja, jak ich wykorzystać?
  • Społeczności internetowe - praktyczne zastosowanie
  • Case studies

4. Zarządzanie projektem Internet PR

  • Zarządzanie projektem internet PR
  • Kompleksowe projekty internet PR + case studies
  • Komunikacja kryzysowa - black PR w sieci + case study
  • Monitoring treści w Internecie + case study
  • Narzędzia wirusowe + case study

Prowadzący: dr Grzegorz Mazurek - Od 2000 roku związany z branżą internetową. Pracował w K2 Internet SA. Prowadził szereg projektów e-marketingowych i e-PR dla takich marek, jak: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Eden.
Współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat e-marketingu i e-PR w prasie specjalistycznej, m.in.: „Marketingu w Praktyce”, „Modern Marketingu”, ePR.pl, Wirtualnych Mediach.

Cena zawiera: udział w jednodniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe - drukowane w segregatorach oraz w wersji elektronicznej na CD, certyfikat wystawiony przez ESSENTIS - szkolenia marketingowe i Wydawnictwo Marketing w Praktyce, konsultacje z trenerem , lunch oraz serwis kawowy w trakcie przerw.


Szczegółowe informacje

Daria Chrzan
ESSENTIS – szkolenia marketingowe
022 353 25 11

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: