eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Marketing relacji w instytucji finansowej. Jak budować efektywne relacje z Klientem i zmienić go w lojalnego Klienta

Grupa docelowa

  • Dyrektorzy i menedżerowie marketingu i wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za strategie sprzedaży i zarządzanie kontaktami z klientami
  • Menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za budowanie relacji z Klientem w instytucjach finansowych

Cel szkolenia:

  • Poznanie strategicznego podejścia do budowania relacji z Klientem w instytucji finansowej
  • Zapoznanie uczestników z kluczowymi zasadami rozwoju efektywnych relacji z Klientem
  • Uświadomienie uczestnikom znaczenia marketingu relacji do budowy jego lojalności względem instytucji finansowej
  • Zdobycie umiejętności zarządzania relacjami z Klientami w instytucji finansowej

Metody prowadzenia zajęć:

  • Wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
  • Ćwiczenia grupowe
  • Dyskusje
  • Case studies

Zarys programu

1. Jeszcze bank czy już instytucja finansowa?

  • Zmiana roli i postrzegania banku jako miejsca zakupu
  • Przyszłość i nowe wyzwania przed nowoczesnym bankiem

2. Rola marki w komunikacji marketingowej instytucji finansowej

  • Reputacja a marka
  • Brand equity
  • Wzrost znaczenia marki i jej reputacji

3. Jak klient szuka produktów finansowych?

  • Proces podejmowania decyzji i automatyzmy
  • Zachowania zakupowe konsumentów
  • Segmentacje Klientów
  • Koncepty wartości Klienta

4. Rozwój marketingu relacji i lojalność

  • Koncepty marketingu relacji
  • Relacje z zyskownym klientem
  • Poziomy interakcji z Klientem
  • Budowanie i utrzymanie lojalności Klienta

5. Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej (ZKM) w budowaniu lojalności

  • Koncept i zakres ZKM
  • Narzedzia integracji
  • Wpływ zintegrowanej komunikacji marketingowej na Klienta

6. Narzędzia budowania marketingu relacji w instytucji bankowej

  • Poznanie i zaspokajanie potrzeb Klienta
  • Customizacja i customeryzacja
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Marka/ produkt / firma
  • Programy lojalnościowe
  • Programy rekomendacyjne

7. Kluczowe zasady budowy efektywnego marketingu relacji

8. Błędy i pułapki w budowaniu lojalności

9. Monitoring efektów - jak mierzyć lojalność i satysfakcję?

Kompetencje trenera:

Radek Małkiewicz- Trener Wieloletni praktyk komunikacji marketingowej, zarządzania marką i segmentacji Klientów, konsultant w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji zorientowanej na Klienta. Prowadził projekty m.in. audytu marki, segmentacji Klientów, sponsoringu i CSR dla m.in. ING, Provident Polska, Provident Financial Group. Absolwent the Chartered Institute of Marketing (CIM) prowadzonym przez Cambridge Marketing College. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania marką, zintegrowanej komunikacji oraz segmentacji Klientów i jej wpływu na marketing- i communications-mix.

Od 9 lat w branży finansowej, wcześniej w branży FMCG non-food. Doświadczenie zdobywał przy projektach marketingowych w Polsce i w Wielkiej Brytanii pracując dla m.in. ING, Grupy Provident, TOP-2000 oraz BIC. Zarządzał m.in. projektami komunikacji re-brandingu marki ING Nationale-Nederlanden oraz sponsoringu Formuły 1 przez ING w Polsce. Wcześniej odpowiadał za Trade Marketing i monitoring konkurencji w Provident Polska. Od 2010 doradza małym i średnim firmom przy tworzeniu strategii marketingowej i komunikacji.


Koszt szkolenia:
do 20.03 - 2 200 zł netto + VAT
od 21.03 - 2 500 zł netto + VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Szczegółowe informacje:
Bankowa Akademia Umiejętności
Klub Bankowca

Tel: (+48 22) 428 51 07.


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: