eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Międzynarodowe umowy handlowe

W programie m.in :

  • Na jakie aspekty zwracać uwagę przy projektowaniu umowy w obrocie międzynarodowym
  • Jakie są typowe błędy kontraktowe
  • Zasady odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych
  • Jakie elementy kontraktów można modyfikować i w jakim zakresie

Wprowadzenie:
Wraz ze wzrostem liczby transakcji międzynarodowych coraz większą rolę odgrywa projektowanie precyzyjnie skonstruowanych umów. Umowy międzynarodowe, z uwagi na ich przedmiot i oczekiwania stron, są bardzo rozbudowane. Podpisując takie dokumenty, należy dobrze znać ich specyfikę.

Podczas warsztatu zostaną omówione kolejne etapy negocjacji, struktura umowy międzynarodowej oraz specyficzne aspekty najczęściej zawieranych modeli umów. Warsztat ma na celu omówienie zagadnienia międzynarodowych kontraktów handlowych w oparciu o projekty prezentowanych klauzul.

Warto wziąć udział, aby:

  • podstawowych zasadach i typowych klauzulach w umowach międzynarodowych – aby umowy formułowane w przyszłości zawsze były jasne i zwięzłe
  • projektach zapisów określonych postanowień umownych
  • sposobach zabezpieczania prawidłowego wykonania kontraktu
  • odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań umownych a także ich negocjowania
  • zabezpieczaniu poufności informacji kontraktowych oraz eliminowaniu ryzyka kontraktowego
  • formach i warunkach kontraktowego modyfikowania zasad dochodzenia roszczeń z umów międzynarodowych
  • unikaniu pułapek prawnych związanych ze sposobem konstruowania postanowień umownych

Warsztat będzie prowadzony przez praktyków z dużym doświadczeniem, uczestniczących w negocjacjach i sporach przedsądowych i sądowych, których przedmiot często związany jest z umownymi aspektami podjętej przez strony współpracy.

Kto powinien wziąć udział:
Wszyscy, którzy zaangażowani są w negocjacje, sporządzanie kontraktów oraz nadzór nad nimi,
Szczególnie polecamy dla:

  • Prawników zewnętrznych i wewnętrznych
  • Dyrektorów ds. Zakupów
  • Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży
  • Menedżerów ds. Kontraktów
  • Menedżerów ds. Exportu i Importu
  • Kierowników ds. Projektów
  • Specjalistów ds. Realizacji Umów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 29 lutego 2008r.
p3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych po 29 lutym 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: