eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Negocjacje i sztuka prezentacji - cel uświęca środki, czy środki uświęcają cel

Cena: 2000 zł netto,
dla prenumeratorów miesięcznika Marketing w Praktyce – 1800 zł (VAT 0%)

Miejsce: Warszawa, Hotel Ibis Warszawa Centrum

Cel szkolenia: nabycie umiejętności w zakresie skutecznego negocjowania, zmieniania oporu we współpracę, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczu, zachowania podczas wystąpień publicznych, nawiązywania kontaktu z odbiorcą i obrony przez niepożądanymi zachowaniami słuchaczy

Metody szkolenia : case studies, symulacje, odgrywanie ról, konkursy i inne techniki aktywizacji grupy


Uwaga! Uczestnikom zapewniamy możliwość konsultacji z trenerem w okresie 2 tygodni po odbytym szkoleniu.


Program szkolenia


Dzień 1, godz. 9.00 – 17.00

1. Style w negocjacjach

  • Style negocjowania - od walki do kooperacji
  • Osobisty styl prowadzenia rozmów

2. Osiąganie znaczących rezultatów w negocjacjach - postawa skutecznego negocjatora

  • Strategie osiągania obopólnych korzyści (win to win)
  • Wybór stanowiska wyjściowego
  • Strategia ustępstw
  • Sondowanie, czyli docieranie do użytecznych informacji
  • Tworzenie konstruktywnego klimatu
  • Przeciwdziałanie presji i manipulacjom

3. Przygotowanie do rozmów

  • Planowanie stanowiska wyjściowego
  • Planowanie elastyczności
  • Zamiana stałych na zmienne przetargowe
  • Określanie Alternatywy dla porozumienia
  • Identyfikowanie źródeł siły

4. Asertywna postawa negocjatora, czyli jak opór zamienić we współpracę?

  • "Gra w negocjacje", czyli jak radzić sobie z własnymi emocjami?
  • Technika prezentowania korzyści
  • Siła jako integralna część negocjacji - kiedy i jak wpływać na równowagę siły?
  • Inicjatywa i kierowanie rozmową podczas przetargu negocjacyjnego

Dzień 2, godz. 9.00 – 17.00

1. Wprowadzenie

  • Natura kreowania wizerunku i prezentacji
  • Prezentacja a celowe wywieranie złego wrażenia
  • Ocena wrażenia wywartego na innych

2. Taktyki

  • Opisywanie siebie
  • Wyrażanie postaw
  • Publiczne atrybucje
  • Zachowania niewerbalne – jak w kontaktach z otoczeniem korzystać z wiedzy o body language (wyrażanie emocji, wygląd zewnętrzny, gesty i sposób poruszania się)
  • Kontakty społeczne
  • Konformizm i uleganie
  • Otoczenie (dom i biuro)
  • Inne taktyki (zachowania prospołeczne, agresja, ponoszenie ryzyka)
  • Elementy perswazji w prezentacjach

3. Strategie wywierania dobrego wrażenia na innych - prezentacje

  • Poznanie własnych możliwości i umiejętności komunikacyjnych
  • Nauka modyfikowania zachowań nieskutecznych
  • Sposoby prezentacji treści – konstrukcja różnych treści
  • Nawiązywanie kontaktu ze słuchaczami
  • Podwyższanie własnych kompetencji komunikacyjnych wpływających na atrakcyjność społeczną występującego
  • Skuteczna prezentacja siebie i firmy – budowa i wdrażanie strategii

4. Występowanie publiczne – konstrukcja zachowania, określonego zachowania wokół treści

  • Jak dobrze mówić
  • Jak odpowiadać na pytania
  • Jak unikać pytań, na które nie zna się odpowiedzi
  • Jak odpierać argumenty i przedstawiać własne racje
  • Jak unikać dysonansu pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną
  • Obrona przed manipulacją

5. Prezentacje – przygotowanie materiałów

  • Zasady prezentowania materiału – struktura materiałów
  • Struktura i wygląd prezentacji
  • Programy do przygotowywania prezentacji
  • Co trzeba, a czego nie wolno w przygotowywaniu materiałów i prezentacji?

6. Kreowanie wizerunku poprzez różnego rodzaju wystąpienia i bieżące zachowania – w tym kontakty z mediami (ćwiczenia łączące treści i zachowania)

  • Interpersonalna percepcja i interakcje (postrzeganie innych ludzi, teoria atrybucji, analiza transakcyjna)
  • Wystąpienia wewnętrzne (w firmie)
  • Wystąpienia zewnętrzne (rozmowa i wypowiedź, wywiad radiowy i telewizyjny, dyskusja, oświadczenie, dementi, konferencja prasowa)

Prowadząca: Izabella Gielnicka – doświadczony trener i doradca w zakresie PR, negocjacji, wystąpień i autoprezentacji. Sprawuje nadzór merytoryczny i prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z PR w Wyższej Szkole Finansów, Bankowości i Zarządzania w Warszawie. Wcześniej pracowała na stanowisku głównego specjalisty ds. programów zagranicznych w Krajowej Izbie Gospodarczej jako dyrektor ds. programowych oraz trener w Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu. Autorka książki o kulturze organizacyjnej „Firma to ja, firma to my” oraz książki „PR w kryzysie” (na zlecenie Banku Światowego).

Cena zawiera: udział w jednodniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe - drukowane w segregatorach oraz w wersji elektronicznej na CD, certyfikat wystawiony przez ESSENTIS - szkolenia marketingowe i Wydawnictwo Marketing w Praktyce, konsultacje z trenerem , lunch oraz serwis kawowy w trakcie przerw.


Szczegółowe informacje

Daria Chrzan
ESSENTIS – szkolenia marketingowe
022 353 25 11

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: