eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Nowe trendy w komunikacji marketingowej

Co daje udział w warsztacie:

  • Nowe spojrzenie na rolę komunikacji marketingowej
  • Zdobycie praktycznych umiejętności pozwalających na stosowanie bardziej efektywnej komunikacji z klientami
  • Zdobycie wiedzy o metodach generowania wspólnoty klientów
  • Możliwość skonfrontowania różnych wizji przyszłości komunikacji marketingowej

W programie m.in :

  • Nowa era komunikacji marketingowej
  • Skuteczna analiza kampanii promocyjnych
  • Public relations czy reklama
  • Wspólne działania lojalnościowe
  • Marketing doświadczenia

WARSZTATY WZBOGACONE SĄ DUŻĄ ILOŚCIĄ CASE STUDIES
(Red Bull, Lays, Polbank, Tyskie, Snickers, Actimel, Pedros)

Kto powinien wziąć udział:

  • marketing, brand, promotion, sales, product managerowie
  • marketerzy odpowiedzialni za przekaz komunikacyjny marki
  • marketerzy samodzielnie przygotowujący przekazy reklamowe oraz współpracujący z agencjami reklamowymi
  • pracownicy agencji reklamowych odpowiedzialni za strategię i kreację


Cena:
2 495 +VAT PLN do 8 lutego 2007
2 995 + VAT po 8 lutego 2007

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: