eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Nowoczesny Marketing. Budowa skutecznych strategii marketingowych

Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.

Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.

Szkolenie prowadzi:

Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych - łączących komunikację w mediach cyfrowych i tradycyjnych.

Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami. Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki walki konkurencyjnej.

Szkolenie oferuje:

  • Unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości doradztwo w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.
  • Najnowsze trendy marketingowe z Polski i ze świata.
  • Naukę analizy skuteczności działań marketingu wielokanałowego – łączącego siłę oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego..
  • Naukę budowy skutecznych strategii marketingowych.
  • Przygotowanie do oceny działań konkurencji.
  • Rozróżnianie i prawidłowe projektowanie działań wzmacniających obraz i reputacje marki.

Szkolenie jest kierowane do:
Uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu w połączeniu z marketingiem tradycyjnym.

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w nowoczesnym obszarze marketingowym.

Metody pracy, które zostaną zastosowane podczas szkolenia:

  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe


Koszt uczestnictwa: 1380 + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.

Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: