-
Tytuł:
Nowoczesny Marketing. Budowa skutecznych strategii marketingowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 380 + VAT PLN Teraz: 1 380 + VAT PLN
- Termin: 2012-06-21 - 2012-06-22
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.
Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.
Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych - łączących komunikację w mediach cyfrowych i tradycyjnych.
Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami. Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki walki konkurencyjnej.
Szkolenie oferuje:
- Unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości doradztwo w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.
- Najnowsze trendy marketingowe z Polski i ze świata.
- Naukę analizy skuteczności działań marketingu wielokanałowego – łączącego siłę oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego..
- Naukę budowy skutecznych strategii marketingowych.
- Przygotowanie do oceny działań konkurencji.
- Rozróżnianie i prawidłowe projektowanie działań wzmacniających obraz i reputacje marki.
Szkolenie jest kierowane do:
Uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu w połączeniu z marketingiem tradycyjnym.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w nowoczesnym obszarze marketingowym.
Metody pracy, które zostaną zastosowane podczas szkolenia:
- Studia przypadków
- Dyskusje
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
Koszt uczestnictwa: 1380 + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.
Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45
Więcej na: