eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Obsługa komputera - programy i funkcje niezbędne w biurze

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • jak prawidłowo, szybko i bezbłędnie tworzyć korespondencję biznesową?
  • jak szybko przygotować i wysłać wiadomość do kilku odbiorców – zasady korespondencji seryjnej?
  • jak efektywnie planować czas swój i swojego szefa, wykorzystując funkcje outlooka?

Program kursu został opracowany zgodnie ze STANDARDAMI KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ. Znajomość standardów kwalifikacji zawodowych, czyli w praktyce oczekiwań pracodawców, może ułatwić start zawodowy. Szkoła będzie okazją do sprawdzenia własnych kwalifikacji i kompetencji w kontekście jasno sformułowanych kryteriów i standardów niezbędnych do wykonywania zawodu sekretarki/pracownika biurowego.

METODYKA ZAJĘĆ:

Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów/prezentacji, indywidualnych oraz grupowych warsztatów, analiz przypadków, dyskusji oraz konsultacji z osobami prowadzącymi, również w okresie miesiąca od daty jego zakończenia. Ukończenie szkolenia uwieńczone będzie otrzymaniem przez uczestników certyfikatu poświadczonego przez Krajową Izbę Gospodarczą.

OSOBA PROWADZĄCA:

EMIL OLEKSIŃSKI - Wykładowca i instruktor pakietu MS Office, OpenOffice, oraz języka VBA, MS Access, MS Excel.

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA

1. PODSTAWY PRACY Z TEKSTEM

  • pisanie podań
  • pisanie listów urzędowych

2. KOMUNIKATY INFORMACYJNE

  • pisanie komunikatów
  • tworzenie szablonów dokumentów

3. REDAGOWANIE DOKUMENTÓW I PISM

  • zredagowanie upomnienia, umowy
  • formatowanie dokumentów w celu ich uatrakcyjnienia

4. DRUKOWANIE ADRESÓW NA KOPERTACH

  • adresowanie i drukowanie kopert formatów C6 i C5
  • profesjonalne

5. WYPUNKTOWANIE I NUMEROWANIE

  • tworzenie list numerowanych

6. NUMEROWANIE STRON DOKUMENTU

  • tworzenie pism wielostronicowych

7. TWORZENIE SZABLONÓW (WZORCÓW) DOKUMENTÓW

  • wykonywanie papieru firmowego

8. TWORZENIE TABEL

  • wykonywanie przykładowego harmonogramu zadań

9. KORESPONDENCJA SERYJNA

  • wysyłanie ponagleń do kilkunastu firm

10. KOMENTARZE

  • elektroniczne komentowanie otrzymanych dokumentów

11. WORD NIE TYLKO W PRACY

  • przygotowywanie firmowych życzeń na święta

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

12. PRACA Z PROGRAMEM OUTLOOK OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ

  • zarządzanie korespondencją seryjną

13. PRACA Z ORGANIZATOREM PROGRAMU OUTLOOK

  • planowanie czasu pracy i zadań do wykonania

14. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W INTERNECIE

  • rezerwowanie biletów lotniczych, hoteli, sal konferencyjnych, towarów, usług oraz innych niezbędnych informacji przydatnych w pracy asystentki

15. ELEMENTY BEZWZROKOWEGO PISANIA NA KLAWIATURZE


Koszt szkolenia: 980 PLN minus rabaty

Rabaty:
5 % przy zgłoszeniu na 2 tygodnie przed szkoleniem
5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Osoba kontaktowa:
Joanna Galas
tel.: /0-22/ 830 05 91
fax: /0-22/ 830 00 90


Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: