-
Tytuł:
Obsługa komputera - programy i funkcje niezbędne w biurze
- Kategoria: Inne
- Cena: 980 PLN Teraz: 980 PLN
- Termin: 2010-04-15 - 2010-04-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Global Business Center Sp. z o.o.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- jak prawidłowo, szybko i bezbłędnie tworzyć korespondencję biznesową?
- jak szybko przygotować i wysłać wiadomość do kilku odbiorców – zasady korespondencji seryjnej?
- jak efektywnie planować czas swój i swojego szefa, wykorzystując funkcje outlooka?
Program kursu został opracowany zgodnie ze STANDARDAMI KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH MINISTERSTWA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ. Znajomość standardów kwalifikacji zawodowych, czyli w praktyce oczekiwań pracodawców, może ułatwić start zawodowy. Szkoła będzie okazją do sprawdzenia własnych kwalifikacji i kompetencji w kontekście jasno sformułowanych kryteriów i standardów niezbędnych do wykonywania zawodu sekretarki/pracownika biurowego.
METODYKA ZAJĘĆ:
Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów/prezentacji, indywidualnych oraz grupowych warsztatów, analiz przypadków, dyskusji oraz konsultacji z osobami prowadzącymi, również w okresie miesiąca od daty jego zakończenia. Ukończenie szkolenia uwieńczone będzie otrzymaniem przez uczestników certyfikatu poświadczonego przez Krajową Izbę Gospodarczą.
OSOBA PROWADZĄCA:
EMIL OLEKSIŃSKI - Wykładowca i instruktor pakietu MS Office, OpenOffice, oraz języka VBA, MS Access, MS Excel.
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIA
1. PODSTAWY PRACY Z TEKSTEM
- pisanie podań
- pisanie listów urzędowych
2. KOMUNIKATY INFORMACYJNE
- pisanie komunikatów
- tworzenie szablonów dokumentów
3. REDAGOWANIE DOKUMENTÓW I PISM
- zredagowanie upomnienia, umowy
- formatowanie dokumentów w celu ich uatrakcyjnienia
4. DRUKOWANIE ADRESÓW NA KOPERTACH
- adresowanie i drukowanie kopert formatów C6 i C5
- profesjonalne
5. WYPUNKTOWANIE I NUMEROWANIE
- tworzenie list numerowanych
6. NUMEROWANIE STRON DOKUMENTU
- tworzenie pism wielostronicowych
7. TWORZENIE SZABLONÓW (WZORCÓW) DOKUMENTÓW
- wykonywanie papieru firmowego
8. TWORZENIE TABEL
- wykonywanie przykładowego harmonogramu zadań
9. KORESPONDENCJA SERYJNA
- wysyłanie ponagleń do kilkunastu firm
10. KOMENTARZE
- elektroniczne komentowanie otrzymanych dokumentów
11. WORD NIE TYLKO W PRACY
- przygotowywanie firmowych życzeń na święta
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA
12. PRACA Z PROGRAMEM OUTLOOK OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ
- zarządzanie korespondencją seryjną
13. PRACA Z ORGANIZATOREM PROGRAMU OUTLOOK
- planowanie czasu pracy i zadań do wykonania
14. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W INTERNECIE
- rezerwowanie biletów lotniczych, hoteli, sal konferencyjnych, towarów, usług oraz innych niezbędnych informacji przydatnych w pracy asystentki
15. ELEMENTY BEZWZROKOWEGO PISANIA NA KLAWIATURZE
Koszt szkolenia: 980 PLN minus rabaty
Rabaty:
5 % przy zgłoszeniu na 2 tygodnie przed szkoleniem
5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
Osoba kontaktowa:
Joanna Galas
tel.: /0-22/ 830 05 91
fax: /0-22/ 830 00 90