eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Obsługa trudnego klienta - czyli jak reagować na reklamację?

Cel
Biorąc udział w warsztatch uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:

  • jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta?
  • jak usprawnić jakość obsługi klientapoprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika w dziale obsługi klienta?
  • jak umiejętnie docierać do potrzeb klienta oraz reagować na jego zarzuty oraz ostrzeżenia?
  • jak eliminować agresywne reakcje klienta?
  • jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta?
  • jak pracować z klientaem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym i aroganckim?
  • jakie prawa reklamacyjne ma klient, a jakie my mamy obowiązki?

Adresaci
Adresaci warsztatów:

  • dyrektorzy handlowi
  • przedstawiciele handlowi
  • pracownicy działów sprzedaży
  • pracownicy działów obsługi klienta
  • pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
  • wszyscy mający kontakt z klientem i zainteresowani tematyką warsztatów

Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:

  • diagnoza osobistych zasobów w kontakcie z klientem
  • warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
  • bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas warsztatów umiejętności
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebość grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia

Program ramowy warsztatów

  • REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
  • RADZENIE SOBIUE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA
  • ZACHOWANIA ASERTYWNE W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIETNEM
  • MANIPULOWANIE ZACHOWNAIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
  • "JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA
  • ROLA REKLAMACJI W FIRMIE
  • REKLAMACJE W ORGANIZACJI NASTAWIONEJ NA KLIENTA
  • POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
  • PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI


Koszt uczestnictwa:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 16.05.2008 r. - 1 090 zł, od dnia 16.05.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%

Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: