-
Tytuł:
Obsługa trudnego klienta - czyli jak reagować na reklamację?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 290 PLN Teraz: 1 090 PLN
- Termin: 2008-05-29 - 2008-05-30
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Biorąc udział w warsztatch uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
- jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta?
- jak usprawnić jakość obsługi klientapoprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika w dziale obsługi klienta?
- jak umiejętnie docierać do potrzeb klienta oraz reagować na jego zarzuty oraz ostrzeżenia?
- jak eliminować agresywne reakcje klienta?
- jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta?
- jak pracować z klientaem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym i aroganckim?
- jakie prawa reklamacyjne ma klient, a jakie my mamy obowiązki?
Adresaci
Adresaci warsztatów:
- dyrektorzy handlowi
- przedstawiciele handlowi
- pracownicy działów sprzedaży
- pracownicy działów obsługi klienta
- pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
- wszyscy mający kontakt z klientem i zainteresowani tematyką warsztatów
Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:
- diagnoza osobistych zasobów w kontakcie z klientem
- warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
- bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas warsztatów umiejętności
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebość grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Program ramowy warsztatów
- REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- RADZENIE SOBIUE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA
- ZACHOWANIA ASERTYWNE W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIETNEM
- MANIPULOWANIE ZACHOWNAIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
- "JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA
- ROLA REKLAMACJI W FIRMIE
- REKLAMACJE W ORGANIZACJI NASTAWIONEJ NA KLIENTA
- POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
- PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI
Koszt uczestnictwa:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 16.05.2008 r. - 1 090 zł, od dnia 16.05.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70