eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - czyli jak reagować na reklamację?

Biorąc udział w warsztatch uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:

  • jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta?
  • jak usprawnić jakość obsługi klientapoprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika w dziale obsługi klienta?
  • jak umiejętnie docierać do potrzeb klienta oraz reagować na jego zarzuty oraz ostrzeżenia?
  • jak eliminować agresywne reakcje klienta?
  • jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta?
  • jak pracować z klientaem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym i aroganckim?
  • jakie prawa reklamacyjne ma klient, a jakie my mamy obowiązki?

Adresaci warsztatów:

  • dyrektorzy handlowi
  • przedstawiciele handlowi
  • pracownicy działów sprzedaży
  • pracownicy działów obsługi klienta
  • pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
  • wszyscy mający kontakt z klientem i zainteresowani tematyką warsztatów

Metody pracy podczas warsztatów:

  • diagnoza osobistych zasobów w kontakcie z klientem
  • warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
  • bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas warsztatów umiejętności
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebość grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia

Program

Ramowy program warsztatów:

REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

  • firma ukierunkowana na klienta
  • rola obsługi klienta w działalności przedsiębiorstwa
  • jak organizować sprawną obsługę klienta?

RADZENIE SOBIUE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA

  • zastrzeżenia klienta
  • krytyka ze strony klienta
  • techniki radzenia sobie z "nie" klienta
  • reakcje na zachowania agresywne - sytuacje konfliktowe
  • rozpoznawanie potrzeb klienta i strategie postepowania

ZACHOWANIA ASERTYWNE W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIETNEM

  • formułowanie asertywnych komunikatorów w kontakcie z klientem
  • rodzaje zachować nieasertywnych
  • MAPA ASERTYWNOŚCI - diagnoza własnej asertywności

MANIPULOWANIE ZACHOWNAIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU

  • motywacje klienta - racjonalne i emocjonalne
  • psychologiczne reguły wpływania na klienta
  • skuteczne finalizowanie rozmów z klientami

"JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA

  • pozytywna samoocena i własne mocne strony
  • autoprezentacja w kontakcie z klientem
  • typy osobowe osób obsługujących klienta
  • główne atuty obsługującego

ROLA REKLAMACJI W FIRMIE

  • dlaczego nie lubimy reklamować?
  • analiza typowych modeli i form obsługi reklamacji
  • reklamacja jako zapowiedź trudnej sytuacji w relacji z klientem

REKLAMACJE W ORGANIZACJI NASTAWIONEJ NA KLIENTA

  • kultura organizacji a reklamacje
  • reklamacja - informacja na temat jakości obsługi klienta
  • etapy w procesie przyjmowania reklamacji
  • zarządzanie reklamacją jako zjawiskiem kreującym relacje z klientem

POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM

  • prawa i obowiązki konsumenta
  • ocena oczekiwań klienta związanych ze zgłaszanym problemem
  • charakterystyka podstawowych postwa w procesie reklamacji

PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

  • czym jest rękojmia, gwarancja, niezgodność z umową
  • jak długo trwa odpowiedzialność
  • konsekwencje nieuznania reklamacji


Koszty szkolenia

Cena wynosi: 1 490,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.

Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70


Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: