-
Tytuł:
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - czyli jak reagować na reklamację?
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 + VAT PLN Teraz: 1 + VAT PLN
- Termin: 2009-03-09 - 2009-03-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Biorąc udział w warsztatch uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
- jaką odpowiedzialność niesie za sobą praca w dziale obsługi klienta?
- jak usprawnić jakość obsługi klientapoprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika w dziale obsługi klienta?
- jak umiejętnie docierać do potrzeb klienta oraz reagować na jego zarzuty oraz ostrzeżenia?
- jak eliminować agresywne reakcje klienta?
- jak rozpoznać prawdziwe źródła zastrzeżeń klienta?
- jak pracować z klientaem roszczeniowym, zdenerwowanym, nieprzyjemnym i aroganckim?
- jakie prawa reklamacyjne ma klient, a jakie my mamy obowiązki?
Adresaci warsztatów:
- dyrektorzy handlowi
- przedstawiciele handlowi
- pracownicy działów sprzedaży
- pracownicy działów obsługi klienta
- pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
- wszyscy mający kontakt z klientem i zainteresowani tematyką warsztatów
Metody pracy podczas warsztatów:
- diagnoza osobistych zasobów w kontakcie z klientem
- warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
- bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas warsztatów umiejętności
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebość grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Program
Ramowy program warsztatów:
REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- firma ukierunkowana na klienta
- rola obsługi klienta w działalności przedsiębiorstwa
- jak organizować sprawną obsługę klienta?
RADZENIE SOBIUE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W KONTAKCIE Z KLIENTEM - WZORCE REAGOWANIA
- zastrzeżenia klienta
- krytyka ze strony klienta
- techniki radzenia sobie z "nie" klienta
- reakcje na zachowania agresywne - sytuacje konfliktowe
- rozpoznawanie potrzeb klienta i strategie postepowania
ZACHOWANIA ASERTYWNE W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIETNEM
- formułowanie asertywnych komunikatorów w kontakcie z klientem
- rodzaje zachować nieasertywnych
- MAPA ASERTYWNOŚCI - diagnoza własnej asertywności
MANIPULOWANIE ZACHOWNAIEM SWOIM I KLIENTA - TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
- motywacje klienta - racjonalne i emocjonalne
- psychologiczne reguły wpływania na klienta
- skuteczne finalizowanie rozmów z klientami
"JA" W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM - DIAGNOZA OSOBOWOŚCIOWA
- pozytywna samoocena i własne mocne strony
- autoprezentacja w kontakcie z klientem
- typy osobowe osób obsługujących klienta
- główne atuty obsługującego
ROLA REKLAMACJI W FIRMIE
- dlaczego nie lubimy reklamować?
- analiza typowych modeli i form obsługi reklamacji
- reklamacja jako zapowiedź trudnej sytuacji w relacji z klientem
REKLAMACJE W ORGANIZACJI NASTAWIONEJ NA KLIENTA
- kultura organizacji a reklamacje
- reklamacja - informacja na temat jakości obsługi klienta
- etapy w procesie przyjmowania reklamacji
- zarządzanie reklamacją jako zjawiskiem kreującym relacje z klientem
POZYCJA KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
- prawa i obowiązki konsumenta
- ocena oczekiwań klienta związanych ze zgłaszanym problemem
- charakterystyka podstawowych postwa w procesie reklamacji
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI
- czym jest rękojmia, gwarancja, niezgodność z umową
- jak długo trwa odpowiedzialność
- konsekwencje nieuznania reklamacji
Koszty szkolenia
Cena wynosi: 1 490,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.
Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70