eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › OFFICE MANAGER - profesjonalna sekretarka/asystentka menedżera

Cel
Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy. Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:

  • skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna komunikacja telefoniczna
  • „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami
  • kształtowanie własnego wizerunku –analiza swojego „image” - jak mnie widzą inni? moderowanie image’u poprzez zachowanie dozwolonych zasad ubioru oraz biznesowego makijażu w pracy sekretarki/asystentki

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • sekretarek/asystentek zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu

Metody pracy
Metodyka pracy podczas warszatów:

  • podczas szkolenia przedstawione zostaną konkretne i skuteczne rozwiązania dotyczące każdego tematu poruszanego podczas szkolenia, możliwych do zastosowania w pracy asystentki/sekretarki.
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusje z trenerami zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestniczki czuły się partnerami spotkania przed rozpoczęciem szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta, mająca na celu
  • określenie potrzeb i problemów z którymi mają do czynienia uczestniczki w zakresie kreowania swojego wizerunku. Podczas szkolenia natomiast, trener dokona indywidualnej analizy ulubionych zestawów ubraniowych dostarczonych przez uczestniczki na szkolenie oraz omówi zasady makijażu do pracy.
  • szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne

Program

TECHNIKI ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ASYSTENTKI/SEKRETARKI

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PRACY

ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
- scenariusze postaw biznesowych

NEGOCJACJE DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK
- czyli jak nie dać się przechytrzyć?

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W „TRUDNYCH SYTUACJACH”

BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE

WIZERUNEK W XXI w.
- zasady ubierania się obowiązujące w kontaktach biznesowych z uwzględnieniem specyfiki firmy

CERA, WŁOSY, MAKIJAŻ – SKŁADOWE DOBREGO WIZERUNKU
- warsztat poświęcony analizie i kreacji wyglądu uczestniczek szkolenia

ANALIZA ZESTAWÓW UBRANIOWYCH
- wskazanie przykładowych zestawów ubraniowych jakie są dozwolone w pracy, z uwzględnieniem zajmowanego stanowiska i specyfiki firmy

PODSUMOWANIE SKŁADOWYCH DOBREGO WIZERUNKU


Koszty:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do 31.08.2007 - 1090 zł, od 1.09.2007 - 1290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad każdego dnia, kawa, herbata, słodki poczęstunek) oraz dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax

Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: