eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Plany Marketingowe w Praktyce - Narzędzia Informatyczne Zarządzania Marketingiem

Do udziału w seminarium zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach,
a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.

PROGRAM

8 listopada 2012 r.

10:00 Wykład: Znaczenie planu marketingowego w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

  • Co to jest planowanie marketingowe?
  • Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy?
  • Korzyści planowania marketingowego
  • Miejsce planowania marketingowego w ogólnym planowaniu
  • Proces planowania marketingowego
  • Problemy i bariery skutecznego planowania marketingowego
Łukasz Schab (Doradca Marketingowy Ardeum.pl)

10:40 Wykład: Wprowadzanie marki na rynek jako element strategii handlowej - znaczenie promowania marki dla planowania marketingowego.

  • Fundamenty i elementy tożsamości marki
  • Proces kreowania marki (badania, budowanie strategii, projektowanie tożsamości)
  • Przykład wprowadzenia marki ORLEN
Dr hab. Katarzyna Majchrzak (Instytut Zarządzania Wartością, Kolegium Nauk
o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

11:30 Blok prezentacji firmowych

12:00 Przerwa, poczęstunek

12:20 Wykład: Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem - funkcjonalności oraz praktyczne korzyści z wdrażania.

  • Architektura współczesnych systemów wspomagających zarządzanie relacjami
    z klientami - CRM operacyjny, CRM analityczny, CRM jako integralny komponent rozwiązania zintegrowanego.
  • Wybrane zagadnienia przygotowania projektu wdrożenia systemu klasy CRM
    w przedsiębiorstwie (m.in. organizacja prac związanych z opracowaniem SIWZ, zasady prowadzenia prac analitycznych, typowe problemy wdrożeniowe).
  • Adaptacja systemu CRM do specyfiki i potrzeb przedsiębiorstwa (tworzenie funkcjonalności niedostępnych w oprogramowaniu standardowym, integracja
    z systemami zewnętrznymi i raportowanie).
  • Perspektywy rozwoju technologii oraz obszarów potencjalnych zastosowań systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami.
  • Podsumowanie - ocena korzyści z wdrożenia systemu CRM.
Dr Andrzej Kamiński (Katedra Informatyki Gospodarczej, Szkoła Główna Handlowa
w Warszawie)

13:00 Blok prezentacji firmowych

13:40 Wykład: Narzędzia kontroli działań marketingowych (off-line, on-line
i z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji)

  • Segmentacja
  • Podejścia i perspektywy do kontroli działań marketingowych - skuteczność
    a efektywność
  • Kluczowe mierniki oceny działań marketingowych - klasyczny i nowy marketing
  • Narzędzia wspierające planowanie i kontrolę działań marketingowych (plan marketingowy w Excelu, Marketing Scorecard)
  • Wyzwania związane z digitalizacją narzędzi kontroli działań marketingowych
  • Wykorzystanie mechanizmów grywalizacji i symulacji do oceny efektywności marketingu (praktyczne przykłady)
Michał Dziekoński (Ekspert w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego)

14:20 Przerwa

14:40 Wykład i dyskusja: Planowanie marketingowe w praktyce. Tworzenie budżetów marketingowych. Optymalizacja współpracy miedzy działami marketingu a sprzedaży.

  • Efektywny proces planowania marketingowego, czyli marketingowe "Co?", "Dlaczego?", "Kto?", "Jak?", "Gdzie?", "Kiedy?" ... i "Za ile?"
  • Planowanie marketingowe i sprzedażowa egzekucja, czyli efektywna horyzontalna współpraca marketingu i sprzedaży
  • O czym należy pamiętać i czego nie można pominąć w planowaniu marketingowym?
Marcin Rzucidło (Praktyk biznesu. Trener i doradca.)

15:20 Wykład i dyskusja: Praktyczne korzyści z wdrożenia koncepcji CRM. Rola marketingowca i handlowca we wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.

  • CRM a nowoczesny marketing.
  • Jak przygotować się do wdrożenia CRM z punktu widzenia marketingu wewnętrznego?
  • Programy lojalnościowe a CRM - podstawowa identyfikacja
  • Autorski model CRM w firmie usługowej na podstawie badań przeprowadzonych
    w Polsce, Europie i USA.
  • Korzyści z wdrożenia systemu CRM - wybrane przykłady
  • Mystery shopping method (Metoda Tajemniczy Klient) jako narzędzie wspierające relacje z klientem w kontakcie bezpośrednim
Dr Wioletta Wereda (Katedra Marketingu i Logistyki, Instytut Zarządzania i Marketingu
w Siedlcach)

16:00 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów


Koszt:
490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym do 22 października 2012
600 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od 23 października 2012

UWAGA:
Użytkownicy eGospodarka.pl otrzymają 10% rabatu na udział w wydarzeniu

Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Teresa Małachwiej
tel.: (22) 870 69 10, 870 69 78
e-mail:

Więcej informacji na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: