-
Tytuł:
Plany Marketingowe w Praktyce - Narzędzia Informatyczne Zarządzania Marketingiem
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 600 + VAT PLN Teraz: 490 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-08 - 2012-11-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Do udziału w seminarium zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach,
a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.
PROGRAM
8 listopada 2012 r.
10:00 Wykład: Znaczenie planu marketingowego w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
- Co to jest planowanie marketingowe?
- Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy?
- Korzyści planowania marketingowego
- Miejsce planowania marketingowego w ogólnym planowaniu
- Proces planowania marketingowego
- Problemy i bariery skutecznego planowania marketingowego
10:40 Wykład: Wprowadzanie marki na rynek jako element strategii handlowej - znaczenie promowania marki dla planowania marketingowego.
- Fundamenty i elementy tożsamości marki
- Proces kreowania marki (badania, budowanie strategii, projektowanie tożsamości)
- Przykład wprowadzenia marki ORLEN
o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
11:30 Blok prezentacji firmowych
12:00 Przerwa, poczęstunek
12:20 Wykład: Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem - funkcjonalności oraz praktyczne korzyści z wdrażania.
- Architektura współczesnych systemów wspomagających zarządzanie relacjami
z klientami - CRM operacyjny, CRM analityczny, CRM jako integralny komponent rozwiązania zintegrowanego. - Wybrane zagadnienia przygotowania projektu wdrożenia systemu klasy CRM
w przedsiębiorstwie (m.in. organizacja prac związanych z opracowaniem SIWZ, zasady prowadzenia prac analitycznych, typowe problemy wdrożeniowe). - Adaptacja systemu CRM do specyfiki i potrzeb przedsiębiorstwa (tworzenie funkcjonalności niedostępnych w oprogramowaniu standardowym, integracja
z systemami zewnętrznymi i raportowanie). - Perspektywy rozwoju technologii oraz obszarów potencjalnych zastosowań systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami.
- Podsumowanie - ocena korzyści z wdrożenia systemu CRM.
w Warszawie)
13:00 Blok prezentacji firmowych
13:40 Wykład: Narzędzia kontroli działań marketingowych (off-line, on-line
i z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji)
- Segmentacja
- Podejścia i perspektywy do kontroli działań marketingowych - skuteczność
a efektywność - Kluczowe mierniki oceny działań marketingowych - klasyczny i nowy marketing
- Narzędzia wspierające planowanie i kontrolę działań marketingowych (plan marketingowy w Excelu, Marketing Scorecard)
- Wyzwania związane z digitalizacją narzędzi kontroli działań marketingowych
- Wykorzystanie mechanizmów grywalizacji i symulacji do oceny efektywności marketingu (praktyczne przykłady)
14:20 Przerwa
14:40 Wykład i dyskusja: Planowanie marketingowe w praktyce. Tworzenie budżetów marketingowych. Optymalizacja współpracy miedzy działami marketingu a sprzedaży.
- Efektywny proces planowania marketingowego, czyli marketingowe "Co?", "Dlaczego?", "Kto?", "Jak?", "Gdzie?", "Kiedy?" ... i "Za ile?"
- Planowanie marketingowe i sprzedażowa egzekucja, czyli efektywna horyzontalna współpraca marketingu i sprzedaży
- O czym należy pamiętać i czego nie można pominąć w planowaniu marketingowym?
15:20 Wykład i dyskusja: Praktyczne korzyści z wdrożenia koncepcji CRM. Rola marketingowca i handlowca we wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.
- CRM a nowoczesny marketing.
- Jak przygotować się do wdrożenia CRM z punktu widzenia marketingu wewnętrznego?
- Programy lojalnościowe a CRM - podstawowa identyfikacja
- Autorski model CRM w firmie usługowej na podstawie badań przeprowadzonych
w Polsce, Europie i USA. - Korzyści z wdrożenia systemu CRM - wybrane przykłady
- Mystery shopping method (Metoda Tajemniczy Klient) jako narzędzie wspierające relacje z klientem w kontakcie bezpośrednim
w Siedlcach)
16:00 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
Koszt:
490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym do 22 października 2012
600 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od 23 października 2012
UWAGA:
Użytkownicy eGospodarka.pl otrzymają 10% rabatu na udział w wydarzeniu
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Teresa Małachwiej
tel.: (22) 870 69 10, 870 69 78
e-mail:
Więcej informacji na: