eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Praktyczne techniki zarządzania produktem

W programie m.in :

  • kształtowanie strategii produktu i marki w zależności od cyklu życia
  • praktyczne narzędzia planowania i kontrolowania działań w zakresie zarządzania produktem i marką
  • jakich błędów unikać w zarządzaniu asortymentem i przy działaniach w zakresie poszerzania marki
  • jak efektywnie powiązać działania w zakresie produktu z innymi elementami marketing-mix

Warsztat prowadzi:

  • Michał Dziekoński

autor gry strategicznej PRODUCT MANAGERS uczącej w praktyce zasad zarządzania produktem zwycięzcy gry strategicznej otrzymają książkę "skuteczny marketing".

Wprowadenie
Efektywne zarządzanie produktem to dziedzina praktyki marketingu, która dotychczas nie była szeroko proponowana jako tematyka szkoleń. Z drugiej strony stanowiska product i brand managerów posiada niemal każda firma, niezależnie od tego czy działa na rynku B2C czy też B2B. Ideą szkolenia jest dostarczenie sprawdzonej warsztatowej wiedzy dotyczącej technik zarządzania produktem i marką - uczestnicy spotkania będą mogli sprawdzić m.in. swoje umiejętności na symulowanym rynku gdzie poznają w praktyce obowiązujące reguły rynkowe w zarządzaniu produktem i marką.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • jak w praktyce zarządzać produktem i marką
  • jak monitorować efektywność działań na rynku
  • jak dostosować działania w zakresie zarządzania produktem i marką do sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
  • case-studies sukcesów zarządzania produktami w Polsce i na świecie

Kto powinien wziąć udział:

  • product managerowie i brand managerowie zarządzający produktami i markami
  • sales managerowie współpracujący z działami marketingu przy sprzedaży produktów i usług
  • managerowie, specjaliści i asystenci marketingu pragnący zwiększyć efektywność prowadzonych przez siebie działań
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży zarządzający portfelami produktów i marek
  • pracownicy agencji reklamowych, agencji badań rynku, konsultanci marketingowi dążący do pogłębienia posiadanej wiedzy o efektywnych działaniach zarządzania produktem i marką

Ponadto

  • uzyskanie w ciągu dwóch efektywnie wykorzystanych dni praktycznej wiedzy, bardzo przydatnej w codziennej pracy
  • pracę w małych grupach, umożliwiających wymianę poglądów: czas na pytania i dyskusje
  • imienny certyfikat


Cena:
2 495 +VAT PLN do 12 marca 2007
2 995 + VAT po 12 marca 2007

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: