eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Prawne aspekty e-PR i marketingu społecznego

Znajomość zagadnień prawnych wykorzystywanych w e-pr i marketingu społecznościowym, zapewnia firmom oraz funkcjonującym w ich ramach działom marketingu i public relations, optymalne bezpieczeństwo w zakresie wykorzystywania narzędzi promocji marki, produktu i ochrony danych osobowych. Podczas warsztatów skupimy się na kluczowych kwestiach prawnych, dotyczących prowadzenia kampanii promocyjnych w Internecie, w szczególności na portalach społecznościowych
i w wyszukiwarkach. Omówimy również prawne aspekty funkcjonowania serwisów internetowych, wykorzystywania i ochrony prawnej znaków towarowych oraz wizerunku, a także wskażemy najważniejsze zasady wykorzystywania i ochrony danych osobowych.

W ramach warsztatów przedstawione zostaną między innymi:

  • wynikające z regulaminów uwarunkowania prawne prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej w wybranych serwisach społecznościach (np. Facebook),
  • prawne aspekty marketingu w wyszukiwarkach internetowych,
  • prawne aspekty pozycjonowania serwisów internetowych,
  • zasady wykorzystania znaków towarowych, firmy, wizerunku w social marketingu, wymagania prawne związane z prowadzeniem serwisów internetowych, w tym serwisów społecznościach,
  • praktyczne aspekty tworzenia regulaminów serwisów internetowych,
  • zasady odpowiedzialności serwisów internetowych za materiały wprowadzane przez użytkowników,
  • prawne możliwości zasady ochrony prawnej przed naruszeniem znaków towarowych oraz renomy przedsiębiorcy w Internecie,
  • zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu),
  • zasady ochrony danych osobowych w związku z działalnością marketingową
    w Internecie oraz prowadzeniem serwisów internetowych.

Warsztaty szczególnie polecamy:

  • specjalistom public relations,
  • specjalistom od marketingu internetowego,
  • managerom oraz pracownikom agencji reklamowych i agencji PR,
  • brand managerom,
  • specjalistom od social marketingu, SEO,
  • właścicielom portali internetowych oraz osobą zarządzającym portalami internetowymi,
  • prawnikom wewnętrznym (In-house lawyers).

Warsztaty poprowadzi: mec. Roman Bieda

Warsztaty odbywają się w maksymalnie 35 osobowych grupach.


Koszt udziału jednej osoby w seminarium:
750 zł + 23% VAT

Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Agata Soboń
tel.: (22) 871 85 51


Więcej informacji na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: