-
Tytuł:
Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych
- Kategoria:
- Cena: 890 + VAT PLN Teraz: 890 + VAT PLN
- Termin: 2006-03-22 - 2006-03-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CPI Sp. z o.o.
PROGRAM
10.00 Formy marketingu w sieciach teleinformatycznych
a) Marketing w sieciach ruchomych,
b) Marketing w sieciach stacjonarnych,
c) Marketing w sieci Internet.
11.00 Prawne aspekty wykorzystania danych osobowych dla celów marketingu
a) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w celach marketingu,- marketing własnych produktów/usług i osób trzecich,b) Prawne obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych
- akt zgody/przesłanki ustawowe w zakresie przetwarzania danych osobowych,
- cross-selling baz danych.
ba) obowiązki wobec osób, których dane dotyczą:- obowiązki informacyjne,bb) obowiązki wobec organu nadzoru
- obowiązki dotyczące dostępu do danych osobowych,
- obowiązki zmiany, usunięcia, sprostowania danych osobowych,
- obowiązki zabezpieczenia zbiorów danych.- rejestrowebc) obowiązki wobec URTiP
- wyłączenia spod rejestracji zbiorów danych
- informacyjne
12.00 Lunch
12.45 Prawne aspekty wykorzystania danych osobowych dla celów marketingu
Zakres odpowiedzialności w związku z marketingiem produktów/usług
- granice odpowiedzialności dostawcy usług i dostawcy treści,
- odpowiedzialność za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych,
- odpowiedzialność za naruszenie tajemnicy telekomunikacyjnej,
- inne przesłanki odpowiedzialności.
13.30 Marketing a ochrona marki w Internecie
a) Sposoby wykorzystania znaku towarowego w Internecie,
b) Nieuczciwe wykorzystanie znaków towarowych przedsiębiorcy przez osoby trzecie,
c) Sposoby i zasady ochrony przed naruszeniem prawa do znaku towarowego w Internecie.
14.30 Przerwa
14.45 Zawieranie umów w sieciach teleinformatycznych
a) Umowy zawierane na odległość i obowiązki z tym związane,
b) Sposoby zawierania umów w sieciach teleinformatycznych,
c) Treść umowy zawieranej w sieciach teleinformatycznych; możliwość posługiwania się wzorcem umownym,
d) Forma umów zawieranych za pośrednictwem sieci Internet.
e) Przydatne/niedozwolone klauzule umowne.
15.30 Podsumowanie warsztatów/ pytania
Biuro Organizatora:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. /22/ 870 69 10, /22/ 871 85 51
email:
Szczegółowe informacje: