eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych
  • Tytuł:

    Prawne aspekty marketingu w sieciach teleinformatycznych

  • Kategoria:
  • Cena: 890 + VAT PLN Teraz: 890 + VAT PLN
  • Termin: 2006-03-22 - 2006-03-22
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CPI Sp. z o.o.

PROGRAM

10.00 Formy marketingu w sieciach teleinformatycznych

a) Marketing w sieciach ruchomych,

b) Marketing w sieciach stacjonarnych,

c) Marketing w sieci Internet.

11.00 Prawne aspekty wykorzystania danych osobowych dla celów marketingu

a) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w celach marketingu,
- marketing własnych produktów/usług i osób trzecich,

- akt zgody/przesłanki ustawowe w zakresie przetwarzania danych osobowych,

- cross-selling baz danych.

b) Prawne obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych

ba) obowiązki wobec osób, których dane dotyczą:
- obowiązki informacyjne,

- obowiązki dotyczące dostępu do danych osobowych,

- obowiązki zmiany, usunięcia, sprostowania danych osobowych,

- obowiązki zabezpieczenia zbiorów danych.
bb) obowiązki wobec organu nadzoru
- rejestrowe

- wyłączenia spod rejestracji zbiorów danych

- informacyjne
bc) obowiązki wobec URTiP

12.00 Lunch

12.45 Prawne aspekty wykorzystania danych osobowych dla celów marketingu

Zakres odpowiedzialności w związku z marketingiem produktów/usług

- granice odpowiedzialności dostawcy usług i dostawcy treści,

- odpowiedzialność za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych,

- odpowiedzialność za naruszenie tajemnicy telekomunikacyjnej,

- inne przesłanki odpowiedzialności.

13.30 Marketing a ochrona marki w Internecie

a) Sposoby wykorzystania znaku towarowego w Internecie,

b) Nieuczciwe wykorzystanie znaków towarowych przedsiębiorcy przez osoby trzecie,

c) Sposoby i zasady ochrony przed naruszeniem prawa do znaku towarowego w Internecie.

14.30 Przerwa

14.45 Zawieranie umów w sieciach teleinformatycznych

a) Umowy zawierane na odległość i obowiązki z tym związane,

b) Sposoby zawierania umów w sieciach teleinformatycznych,

c) Treść umowy zawieranej w sieciach teleinformatycznych; możliwość posługiwania się wzorcem umownym,

d) Forma umów zawieranych za pośrednictwem sieci Internet.

e) Przydatne/niedozwolone klauzule umowne.

15.30 Podsumowanie warsztatów/ pytania


Biuro Organizatora:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. /22/ 870 69 10, /22/ 871 85 51
email:

Szczegółowe informacje:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: