-
Tytuł:
Prawnik Menadżerem. Zarządzanie kancelarią i relacjami z rynkiem - kompetencje menedżerskie radców prawnych i adwokatów
- Kategoria: Prawo
- Cena: 600 + VAT PLN Teraz: 600 + VAT PLN
- Termin: 2011-06-14 - 2011-06-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Szkolenia ABC a Wolters Kluwer business
WYKŁADOWCA:
Izabela Markiewicz, pomysłodawca i właściciel CCIQ cross-cultural intelligence. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz programu Professional Diploma in Marketing przy The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Od 7 lat trener i konsultant z zakresu zarządzania międzykulturowego, komunikacji marketingowej, międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi. Autor programów szkoleniowych i artykułów na temat różnic kulturowych w biznesie. Realizuje projekty z krajami Europy oraz Azji. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz Collegium Civitas i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Zrealizowane projekty: Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Komunikacja marketingowa, Expat training, Międzynarodowe zespoły, Międzykulturowa komunikacja wewnętrzna. Wybrani klienci: Coca-Cola Hellenic, Carlsberg, Delphi, NokiaSiemensNetworks, Nordea, MAN Bus, Politechnika Warszawska, Tamfelt, Vattenfall.
CELE SZKOLENIA:
Znana kancelaria, odnosząca sukcesy, doceniana za profesjonalizm, skuteczność oraz trwałe relacje z klientami, to zawodowy cel większości prawników. Efektywne zarządzanie kancelarią i relacjami z rynkiem wymaga opanowania umiejętności menadżerskich oraz wiedzy i jej praktycznego zastosowania z zakresu zarządzania ludźmi, rozwijania kompetencji oraz postrzegania kancelarii jako organizacji biznesowej. Kancelarie stały się znaczącym uczestnikiem sektora usług, są aktywne zarówno w relacjach business to business, jak i business to customer, a prawników coraz częściej postrzega się jako menadżerów.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy o zarządzaniu organizacją, kompetencjach menadżerskich, oraz zarządzaniu ludźmi. Kancelaria zostanie pokazana jako organizacja biznesowa, podlegająca tym samym procesom i stawiająca czoła tym samym wyzwaniom, co inne organizacje biznesowe z sektora usług. Szkolenie jest połączeniem teorii na temat zarządzania oraz praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy stworzą ramy kultury organizacyjnej, kluczowych kompetencji pracowników kancelarii oraz stylów zarządzania ludźmi.
PROGRAM:
1. Kancelaria jako organizacja biznesowa
- Elementy zarządzania organizacją, zasoby
- Kultura organizacyjna: misja, wartości, strategia, procesy
- Relacje business to business oraz business to customer
2. Organizacje z sektora usług
- Charakterystyka klientów, ich oczekiwania
- Najczęstsze błędy z zakresu zarządzania popełniane przez prawników
- Benchmarking - jak robią to najlepsi
3. Zasoby ludzkie organizacji
- Zasoby ludzkie jako przewaga konkurencyjna
- Rekrutacja, motywowanie, rozwój pracowników
- Narzędzie menadżerskie: modele kompetencyjne - jak je tworzyć i implementować
4. Kultura organizacyjna kancelarii
- Rola procesów wewnętrznych w budowaniu pozycji kancelarii
- Spójna kultura organizacyjna jako przewaga konkurencyjna
- Spójność działań, robimy to, co komunikujemy rynkowi
5. Interpersonalne umiejętności menadżerskie
- Zarządzanie komunikacją w kancelarii
- Komunikacja interpersonalna
- Podział zadań i zarządzanie nimi
Koszt szkolenia: 600 zł + 23% VAT
Koszt obejmuje:
- indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie warsztatu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie ukończenia warsztatu
- serwis kawowy i lunch
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Rożko
Kierownik ds szkoleń
Tel.: 022 535 83 23
Fax: 022 535 83 22
Więcej na: