eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Prawo Konsumenckie Praktyczne Konsekwencje Najnowszych Zmian Przepisów

Celem szkolenia jest praktyczne omówienie zmian prawa konsumenckiego wprowadzonych na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz planowanych zmian dotyczących tzw. klauzul niedozwolonych.

W trakcie szkolenia dowiedzą się Państwo między innymi:

  • Jakie są najważniejsze zmiany wynikające z ustawy o prawach konsumenta.
  • Jakie informacje powinieneś udostępnić konsumentowi w ramach procesu zawierania umowy.
  • Jakie obowiązki związane są z zawieraniem z konsumentem umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość,
  • Jak dostosować regulamin swojego sklepu lub serwisu internetowego do wymagań wynikających z nowych przepisów.
  • Jak zgodnie z nowymi przepisami prowadzić telemarketing.
  • Jaki są nowe zasady dystrybucji „treści cyfrowych”.
  • Jakie uprawnienia przysługują konsumentowi w przypadku wad sprzedanego towaru oraz jak zorganizować proces obsługi reklamacji w sposób zgodny z nowymi przepisami.
  • Jakie będą praktyczne konsekwencje zmian przepisów dotyczących tzw. klauzul niedozwolonych.

 Szkolenie szczególnie polecamy:

  • dyrektorom, managerom i pracownikom sklepów oraz firm prowadzącym sprzedaż wysyłkową lub telemarketing,
  • pracownikom i managerom działów sprzedaży, obsługi klienta, obsługi reklamacji,
  • właścicielom i managerom sklepów internetowych oraz firm świadczących e-usługi,
  • dyrektorom, managerom i pracownikom firm świadczącym usługi finansowe dla konsumentów,
  • agencjom reklamowym, świadczącym usługi marketingu bezpośredniego i telemarketingu,
  • prawnikom wewnętrznym firm.

Warsztaty poprowadzą:

 

    dr Zbigniew Okoń, radca prawny

    Roman Bieda, radca prawny

 

Zajęcia będą się odbywały w grupach nieprzekraczających 20 osób.

 

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie

A w nim:

 

  • Podstawowe zasady nowej ustawy o prawach konsumenta.
  • Nowe regulacje prawne dotyczące obowiązków przedsiębiorcy w umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.
  • Nowe obowiązki przedsiębiorcy związane z procesem sprzedaży rzeczy.
  • Nowe regulacje prawne dotyczące rękojmi i gwarancji.
  • Zastosowanie nowych przepisów do umów zawieranych on-line.
  • Zastosowanie nowych przepisów do telemarketingu i umów zawieranych przez telefon.
  • Dystrybucja „treści cyfrowych” w świetle ustawy o prawach konsumenta i prawa autorskiego.
  • Zasady i tryb zawierania z konsumentem umów na odległość dotyczących usług finansowych.
  • Ochrona konsumentów przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi – aktualny stan prawny i perspektywy zmian.

 


Koszt udziału w spotkaniu: 890 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

 

Szczegółowe informacje:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. ;

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@cpi.com.pl


Więcej na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: