-
Tytuł:
Prawo Konsumenckie Praktyczne Konsekwencje Najnowszych Zmian Przepisów
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 890 + VAT PLN
- Termin: 2014-12-10 - 2014-12-10
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Celem szkolenia jest praktyczne omówienie zmian prawa konsumenckiego wprowadzonych na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz planowanych zmian dotyczących tzw. klauzul niedozwolonych.
W trakcie szkolenia dowiedzą się Państwo między innymi:
- Jakie są najważniejsze zmiany wynikające z ustawy o prawach konsumenta.
- Jakie informacje powinieneś udostępnić konsumentowi w ramach procesu zawierania umowy.
- Jakie obowiązki związane są z zawieraniem z konsumentem umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość,
- Jak dostosować regulamin swojego sklepu lub serwisu internetowego do wymagań wynikających z nowych przepisów.
- Jak zgodnie z nowymi przepisami prowadzić telemarketing.
- Jaki są nowe zasady dystrybucji „treści cyfrowych”.
- Jakie uprawnienia przysługują konsumentowi w przypadku wad sprzedanego towaru oraz jak zorganizować proces obsługi reklamacji w sposób zgodny z nowymi przepisami.
- Jakie będą praktyczne konsekwencje zmian przepisów dotyczących tzw. klauzul niedozwolonych.
Szkolenie szczególnie polecamy:
- dyrektorom, managerom i pracownikom sklepów oraz firm prowadzącym sprzedaż wysyłkową lub telemarketing,
- pracownikom i managerom działów sprzedaży, obsługi klienta, obsługi reklamacji,
- właścicielom i managerom sklepów internetowych oraz firm świadczących e-usługi,
- dyrektorom, managerom i pracownikom firm świadczącym usługi finansowe dla konsumentów,
- agencjom reklamowym, świadczącym usługi marketingu bezpośredniego i telemarketingu,
- prawnikom wewnętrznym firm.
Warsztaty poprowadzą:
dr Zbigniew Okoń, radca prawny
Roman Bieda, radca prawny
Zajęcia będą się odbywały w grupach nieprzekraczających 20 osób.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie
A w nim:
- Podstawowe zasady nowej ustawy o prawach konsumenta.
- Nowe regulacje prawne dotyczące obowiązków przedsiębiorcy w umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.
- Nowe obowiązki przedsiębiorcy związane z procesem sprzedaży rzeczy.
- Nowe regulacje prawne dotyczące rękojmi i gwarancji.
- Zastosowanie nowych przepisów do umów zawieranych on-line.
- Zastosowanie nowych przepisów do telemarketingu i umów zawieranych przez telefon.
- Dystrybucja „treści cyfrowych” w świetle ustawy o prawach konsumenta i prawa autorskiego.
- Zasady i tryb zawierania z konsumentem umów na odległość dotyczących usług finansowych.
- Ochrona konsumentów przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi – aktualny stan prawny i perspektywy zmian.
Koszt udziału w spotkaniu: 890 zł + 23% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. ;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@cpi.com.pl
Więcej na stronie: