eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Problemy Prawne i Biznesowe Mediów Społecznościowych

PROGRAM

29 listopada 2012 r.

10:00 Regulacje prawne stanowiące podstawę funkcjonowania mediów społecznościowych. Jak te kwestie zostaną (zapewne) uregulowane w projektowanej nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

  • Media społecznościowe, czyli...? Jak i czy w ogóle prawo definiuje fenomen mediów społecznościowych
  • Przegląd aktów prawnych stanowiących podstawę funkcjonowania mediów społecznościowych
  • Co zmienią projektowane zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną?

dr Paweł Litwiński (adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów)

10:45 Niestandardowe formy komunikacji reklamowej w mediach społecznościowych i ich uwarunkowania prawne

  • Zawartość fanpage z punktu widzenia prawa - kiedy zamieszczenie cudzych treści może stanowić naruszenie prawa
  • Obowiązki informacyjne i zakaz prowadzenia reklamy ukrytej a marketing w mediach społecznościowych
  • Uwarunkowania działalności promocyjnej wynikające z regulaminów serwisów społecznościowych (np. Facebook)
  • Niedozwolone postanowienia umowne w promocjach organizowanych w mediach społecznościowych
  • Media społecznościowe w praktyce UOKiK (wprowadzenie w błąd, in-game purchase, spamming)

dr Zbigniew Okoń (radca prawny, partner w Kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni)

11:30 Media społecznościowe w biznesie

  • Media społecznościowe w biznesie elektronicznym
  • Strategie wejścia
  • Mierniki sukcesu
  • Przykłady wykorzystania mediów społecznościowych

instytucje finansowe na Facebooku partie polityczne w mediach społecznościowych osobowość sieciowa

dr Krystyna Polańska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

12:10 Lunch

12:40 Zasady rozpowszechniania wizerunku w mediach społecznościowych

  • Pojęcie wizerunku
  • Zasady rozpowszechniania wizerunku
  • Charakter zezwolenia na rozpowszechnianie wizerunku
  • Rozpowszechnianie wizerunków pozowanych oraz wizerunków osób stanowiących szczegół całości
  • Rozpowszechnianie wizerunku a naruszenie innych dóbr osobistych
  • Zasady ochrony prywatności w regulaminach portali społecznościowych
  • Roszczenia z tytułu naruszenia dóbr osobistych

dr Zofia Zawadzka (Uniwersytet w Białymstoku)

13:20 Aktywność pracowników w internetowych mediach społecznościowych jako wyzwanie komunikacyjne

  • Dlaczego pracownicy korzystają z mediów społecznościowych?
  • O czym pracownicy piszą na forach internetowych?
  • Edukowanie pracowników na temat aktywności w Internecie
  • Tworzenie zasad uczestnictwa pracowników w dialogu internetowym
  • Komunikacyjne reagowanie na trudne wpisy

Roman Rostek (RR Communication Consulting )

14:00 Aktywność pracowników w Internecie a reputacja firmy

  • Czy pracodawca może ograniczać korzystanie przez pracowników z mediów społecznościowych
  • Warunki zgodnego z prawem monitoringu korzystania z mediów społecznościowych przez pracowników
  • Granice wolności korzystania z mediów społecznościowych - dobro zakładu pracy pracodawcy i jego dobra osobiste
  • Sankcje za naruszenia obowiązujących zasad korzystania z mediów społecznościowych

r.pr. Sławomir Paruch (Raczkowski i Wspólnicy)

14:40 Przerwa na kawę

15:00 Polskie firmy w mediach społecznościowych. Jaki jest stopień dojrzałości wykorzystania mediów społecznościowych?

  • Cele i sposób przeprowadzenia badania
  • Wyniki badań w oparciu o model dojrzałości Capgemini SM³

Świadomość organizacji oraz wykorzystanie mediów społecznościowych Przygotowanie pracowników do działań w obszarze mediów społecznościowych Wkomponowanie mediów społecznościowych w procesy biznesowe Social Media wewnątrz firmy Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji Wizja, zakres i użyteczność narzędzi IT wspierających działania w obszarze Social Media Podsumowanie

Kamil Sumara (Capgemini Polska)


15:30 Social Media 2013 w biznesie - prognozy, trendy, kierunki rozwoju
w Polsce i na świecie

  • Social Media w Polsce i na świecie w 2012 roku
  • Prognozy odnośnie rozwoju - czy Social Media się skończą?
  • Główne trendy na 2013 rok
  • Visual marketing
  • Storytelling
  • Geolokalizacja
  • Mobile

Marta Szczepańska (Socializer SA)

16:00 Zakończenie konferencji

     



Koszt udziału:  700 zł + 23% VAT

 

UWAGA: Dla użytkowników eGospodarka.pl 5% rabatu na udział w szkoleniu.


Szczegółowe informacje:

Magdalena Kowalska

tel.: 22 583 10 06

kom.: 513 072 949

e-mail:

 

Więcej na stronie Organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: