-
Tytuł:
Problemy Prawne i Biznesowe Mediów Społecznościowych
- Kategoria: Prawo
- Cena: 700 + VAT PLN Teraz: 665 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-29 - 2012-11-29
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
PROGRAM
29 listopada 2012 r.
10:00 Regulacje prawne stanowiące podstawę funkcjonowania mediów społecznościowych. Jak te kwestie zostaną (zapewne) uregulowane w projektowanej nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Media społecznościowe, czyli...? Jak i czy w ogóle prawo definiuje fenomen mediów społecznościowych
- Przegląd aktów prawnych stanowiących podstawę funkcjonowania mediów społecznościowych
- Co zmienią projektowane zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną?
dr Paweł Litwiński (adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów)
10:45 Niestandardowe formy komunikacji reklamowej w mediach społecznościowych i ich uwarunkowania prawne
- Zawartość fanpage z punktu widzenia prawa - kiedy zamieszczenie cudzych treści może stanowić naruszenie prawa
- Obowiązki informacyjne i zakaz prowadzenia reklamy ukrytej a marketing w mediach społecznościowych
- Uwarunkowania działalności promocyjnej wynikające z regulaminów serwisów społecznościowych (np. Facebook)
- Niedozwolone postanowienia umowne w promocjach organizowanych w mediach społecznościowych
- Media społecznościowe w praktyce UOKiK (wprowadzenie w błąd, in-game purchase, spamming)
dr Zbigniew Okoń (radca prawny, partner w Kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni)
11:30 Media społecznościowe w biznesie
- Media społecznościowe w biznesie elektronicznym
- Strategie wejścia
- Mierniki sukcesu
- Przykłady wykorzystania mediów społecznościowych
instytucje finansowe na Facebooku partie polityczne w mediach społecznościowych osobowość sieciowa
dr Krystyna Polańska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
12:10 Lunch
12:40 Zasady rozpowszechniania wizerunku w mediach społecznościowych
- Pojęcie wizerunku
- Zasady rozpowszechniania wizerunku
- Charakter zezwolenia na rozpowszechnianie wizerunku
- Rozpowszechnianie wizerunków pozowanych oraz wizerunków osób stanowiących szczegół całości
- Rozpowszechnianie wizerunku a naruszenie innych dóbr osobistych
- Zasady ochrony prywatności w regulaminach portali społecznościowych
- Roszczenia z tytułu naruszenia dóbr osobistych
dr Zofia Zawadzka (Uniwersytet w Białymstoku)
13:20 Aktywność pracowników w internetowych mediach społecznościowych jako wyzwanie komunikacyjne
- Dlaczego pracownicy korzystają z mediów społecznościowych?
- O czym pracownicy piszą na forach internetowych?
- Edukowanie pracowników na temat aktywności w Internecie
- Tworzenie zasad uczestnictwa pracowników w dialogu internetowym
- Komunikacyjne reagowanie na trudne wpisy
Roman Rostek (RR Communication Consulting )
14:00 Aktywność pracowników w Internecie a reputacja firmy
- Czy pracodawca może ograniczać korzystanie przez pracowników z mediów społecznościowych
- Warunki zgodnego z prawem monitoringu korzystania z mediów społecznościowych przez pracowników
- Granice wolności korzystania z mediów społecznościowych - dobro zakładu pracy pracodawcy i jego dobra osobiste
- Sankcje za naruszenia obowiązujących zasad korzystania z mediów społecznościowych
r.pr. Sławomir Paruch (Raczkowski i Wspólnicy)
14:40 Przerwa na kawę
15:00 Polskie firmy w mediach społecznościowych. Jaki jest stopień dojrzałości wykorzystania mediów społecznościowych?
- Cele i sposób przeprowadzenia badania
- Wyniki badań w oparciu o model dojrzałości Capgemini SM³
Świadomość organizacji oraz wykorzystanie mediów społecznościowych Przygotowanie pracowników do działań w obszarze mediów społecznościowych Wkomponowanie mediów społecznościowych w procesy biznesowe Social Media wewnątrz firmy Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji Wizja, zakres i użyteczność narzędzi IT wspierających działania w obszarze Social Media Podsumowanie
Kamil Sumara (Capgemini Polska)
15:30 Social Media 2013 w biznesie - prognozy, trendy, kierunki rozwoju
w Polsce i na świecie
- Social Media w Polsce i na świecie w 2012 roku
- Prognozy odnośnie rozwoju - czy Social Media się skończą?
- Główne trendy na 2013 rok
- Visual marketing
- Storytelling
- Geolokalizacja
- Mobile
Marta Szczepańska (Socializer SA)
16:00 Zakończenie konferencji
Koszt udziału: 700 zł + 23% VAT
UWAGA: Dla użytkowników eGospodarka.pl 5% rabatu na udział w szkoleniu.
Szczegółowe informacje:
Magdalena Kowalska
tel.: 22 583 10 06
kom.: 513 072 949
e-mail:
Więcej na stronie Organizatora: