eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Product Management. Budowanie sukcesu rynkowego produktu
  • Tytuł:

    Product Management. Budowanie sukcesu rynkowego produktu

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 2 650 + VAT PLN Teraz: 2 650 + VAT PLN
  • Termin: 2011-11-08 - 2011-11-09
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CONCEPT LABS

Wprowadzenie:

Product Management jest dziedziną łączącą elementy sztuki i rzemiosła. Ważna jest nie tylko znajomość technik zarządzania produktem, ale i umiejętność przełożenia cech produktu na korzyści dla klientów.

Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności analityczne, organizacyjne i interpersonalne
w zakresie zarządzania produktem? Chcesz poznać potrzeby i potencjał polskich konsumentów? Zapraszamy na innowacyjny warsztat składający się z trzech symulacyjnych gier strategicznych w zakresie product management.

Grupa docelowa:

  • Product managerowie
  • Menedżerowie marketingu
  • Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu współpracujący z product managerami
  • Specjaliści odpowiedzialni za komunikację marketingową produktów
  • Specjaliści zajmujący się analizami rynku i badaniami marketingowymi
  • Dyrektorzy marketingu zarządzający portfelem produktów
  • Controlerzy marketingowi monitorujący zarządzanie produktem
  • Pracownicy innych działów pragnących poznać tajniki zarządzania produktem

Cel szkolenia:

  • aktywne poznanie poszczególnych faz wprowadzania nowego produktu na rynek
  • rozwój umiejętności w zakresie dysponowania budżetem na rozwój produktu
  • zdobycie kompetencji w zakresie efektywnego pozycjonowania produktu
  • przybliżenie instrumentów zarządzania produktem i czynników wpływających na budowanie przewagi konkurencyjnej
  • poznanie różnych segmentów polskich konsumentów
  • wykształcenie umiejętności dopasowania produktu do potrzeb klientów
  • poznanie zależności między zarządzaniem produktem, nakładami na jego rozwój
  • a komunikacją marketingową, działaniami logistycznymi i zarządzaniem finansami

Metody prowadzenia zajęć:

  • symulacyjna gra strategiczna Product Life Cycle
  • symulacyjna gra strategiczna Product Management
  • symulacyjna gra strategiczna Product Segmentation
  • praktyczne narzędzia w Excelu do wykorzystania w codziennej pracy
  • prezentacje ilustrujące wyniki gier
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe

Program szkolenia:

Dzień 1

Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT LIFE CYCLE

Uczestnicy wcielają się w rolę product managerów w wirtualnych firmach, rywalizując w perspektywie trzyletniej o uzyskanie jak największej wartości rynkowej produktu. Symulacja przebiega w różnych fazach zarządzania produktem – od wprowadzenia na rynek do fazy dojrzałości. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć specyfikę zarządzania produktami i ich powiązanie z innymi dziedzinami działań firmy. Na podsumowanie symulacji przedstawione zostaną najważniejsze wskaźniki marketingowe stosowane w zarządzaniu produktami.

Dzień 2

Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT MANAGEMENT

Symulacja dedykowana jest procesowi wprowadzania nowego produktu na rynek. Uczestnicy wcielają się w rolę product managerów, project managerów i research managerów, którzy decydują o wyborze trzech produktów do kilku segmentów rynku polskich konsumentów. Gra przebiega w czterech etapach, powiązanych ściśle z fazami wprowadzania nowego produktu na rynek – od koncepcji produktu i pozycjonowania, poprzez politykę asortymentową i cenową, planowanie kanałów dystrybucji i komunikacji, aż po prognozowanie sprzedaży. Zwycięży drużyna, która uzyska jak najlepszą relację między efektami działań marketingowych (sprzedażą i marżą), a nakładami marketingowymi (wydatkowanymi budżetami).

Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT SEGMENTATION

Symulacja PRODUCT SEGMENTATION dedykowana jest wyborowi najlepszych segmentów rynku do sprzedawanych produktów. Gra łączy elementy wiedzy i intuicji, dzięki czemu można zweryfikować własne przekonania dotyczące potencjału różnych grup polskich konsumentów.


Koszt uczestnictwa:
2 650 zł netto + VAT
2 252 zł netto + VAT First Minute - przy zamówieniu co najmniej 21 dni przed terminem

Cena obejmuje:
udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Szczegółowe informacje:
Daria Chrzan

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: