eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Profesjonalna Obsługa Klienta

Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmach, instytucjach, urzędach. Zagadnienia dotyczą w szczególności: pracowników działów obsługi klienta, urzędników, sekretariatu, personelu handlowego, wsparcia administracyjnego, działu reklamacji.

Warsztaty umożliwią skuteczne udoskonalenie posiadanych umiejętności i wiedzy w dla pełnionych w organizacji funkcji.

Cele szkolenia:

  • inicjowanie profesjonalnego kontaktu z klientem
  • komunikacja werbalna i niewerbalna oraz organizacja przestrzeni kontaktu
  • "psychologia klienta" i ich różne typy
  • formowanie ofert/informacji tak jak oczekuje tego klient
  • komunikacja perswazyjna - celem zwiększenia swojej skuteczności
  • poprawa sprawności zawodowej i wizerunku firmy

Więcej informacji na stronie organizatora:


Cena: 1280 zł (przy zgłoszeniu 2 osob 10% zniżki lub 3 osoba za 50% ceny).
Miejsce szkolenia: Jachranka

Kontakt: Dagmara Mandat

tel. 071 355 00 22
fax: 071 790 58 35

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: